لزوم همکاری شهروندان برای اتمام آزادسازی خیابان شهید احمدی

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: یکی از مطالبات و درخواست عموم شهروندان، تکمیل شدن خیابان شهید احمدی و اتصال به بلوار بعثت است که توافق نکردن تعدادی از مالکان پلاک‌های در مسیر پروژه، موجب تأخیر در احداث فاز دوم این خیابان شده است.

علی‌اصغر شاطوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خیابان شهید احمدی، اظهار کرد: احداث خیابان شهید احمدی حدفاصل میدان حج تا بلوار بعثت طبق مصوبات طرح تفصیلی شهر اصفهان از سال ۱۳۹۲ در دستور کار قرار منطقه هفت شهرداری دارد.

وی افزود: یکی از مطالبات و درخواست عموم شهروندان، تکمیل شدن خیابان شهید احمدی و اتصال به بلوار بعثت است که توافق نکردن تعدادی از مالکان پلاک‌های در مسیر پروژه، موجب تأخیر در احداث فاز دو این خیابان شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخش‌هایی از خیابان شهید احمدی در سال‌های گذشته احداث شده است، اما استفاده چندانی جز دسترسی محلی نداشته است، تصریح کرد: این خیابان، یک معبر اصلی به موازات خیابان گلستان است که می‌تواند به روان‌سازی و کاهش بار ترافیکی شمال شهر اصفهان کمک کند.

وی با بیان اینکه فاز اول خیابان حدفاصل میدان حج تا کوی کوثر در سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسیده است، گفت: در حال حاضر شاهد پیشرفت ۷۵ درصدی تملک و آزادسازی فاز دوم این خیابان حدفاصل کوی کوثر تا بلوار بعثت هستیم که در صورت مشارکت شهروندان با مدیریت شهری این خیابان تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

شاطوری با اشاره به عدم توافق مالکان بخشی از پلاک‌های در مسیر خیابان حدفاصل میدان حج، گفت: شهرداری منطقه هفت علی‌رغم میل باطنی مجبور به اجرای ماده ۹ لایحه قانونی نحوه خرید و تملک اراضی و املاک، شده است و آمادگی توافق با مالکان این مسیر را دارد.

وی تصریح کرد: پروسه توافق املاک در مسیر از سوی شهرداری در یک بازه زمانی مشخص صورت می‌گیرد و روند توافق در شهرداری منطقه با مالکان به‌صورت شفاف و توافقات در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود، همچنین اسناد املاک در مسیر و معوض به‌صورت هم‌زمان منتقل خواهد شد تا از سرگردانی و بلاتکلیفی ارباب‌رجوع جلوگیری شود.

کد خبر 558411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.