برگزاری مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری ۲۰۲۲

مدیر کل پست استان اصفهان از کودکان‌ونوجوانان برای شرکت در مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری ۲۰۲۲ اتحادیه پستی جهانی دعوت کرد.

حمید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن دعوت کودکان و نوجوانان استان اصفهان برای حضور در مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری ۲۰۲۲ اتحادیه پستی جهانی، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان اصفهانی می‌توانند نامه‌های خود را از طریق مراکز پستی سطح استان به روابط عمومی پست استان اصفهان ارسال کنند.

وی گفت: مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری سال ۲۰۲۲ اتحادیه پستی جهانی با موضوع «مکاتبه با یک نفر از مسئولین در این خصوص که چرا و چگونه باید در مورد بحران آب و هوا اقدام کنند» برگزار خواهد شد.

مدیرکل پست استان اصفهان افزود: این مسابقه از ابتدای اسفندماه آغاز شده و آخرین مهلت برای ارسال آثار تا هشتم فروردین ۱۴۰۱ است.

باقری در رابطه با این مسابقه ادامه داد: کودکان و نوجوانان اصفهانی می‌توانند نامه‌ای به مسئولان بنویسند و در این نامه توضیح دهند که چرا و چگونه باید در مورد بحران آب و هوا اقدام کنند. نامه‌ها باید به صورت دست‌ نویس و حداقل دارای ۸۰۰ کلمه باشد. درج آدرس گیرنده و فرستنده، تاریخ و امضای پایانی، نام و نام‌خانوادگی و شماره تماس ضروری است.

وی درخصوص شرایط شرکت در مسابقه گفت: کودکان و نوجوانان رده سنی ۹ تا ۱۵ سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و آثار خود را حداکثر تا هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ به آدرس: اصفهان-اداره کل پست استان اصفهان-دفتر روابط عمومی ارسال کنند.

وی در پایان گفت: بر اساس نظر هیئت داوران در سطح کشور به ۲۰ اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و از میان آن‌ها یک اثر به عنوان نماینده کشور ایران به اتحادیه پستی جهانی (upu) به منظور رقابت بین‌المللی ارسال خواهد شد.

برگزاری مسابقه بین‌المللی نامه نگاری ۲۰۲۰

کد خبر 558407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.