همه بازنشستگان امروز عیدی می‌گیرند

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور از آغاز فرایند واریز «عیدی» بازنشستگان تامین اجتماعی از روز گذشته خبر داد و گفت: واریز عیدی به حساب همه بازنشستگان از روز گذشته آغاز و انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میرهاشم موسوی با تشکر از دولت که دستور داد از محل بدهی دولت به تأمین اجتماعی، منابعی در قالب اوراق تأمین شود، اظهار کرد: از محل منابع دیگر، عیدی بازنشستگان از امروز واریز می‌شود.

وی با اشاره به آغاز فرایند پرداخت عیدی از روز گذشته، ادامه داد: در مرحله اول، مبلغ عیدی برای ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار نفر واریز می‌شود و درنهایت عیدی امسال به حساب همه بازنشستگان واریز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، مبلغ عیدی را یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دانست و گفت: به این رقم، ۴۰۰ هزار تومان تحت عنوان «حق عائله‌مندی»، همچنین به ازای هر اولاد نیز ۱۵۰ هزار تومان، اضافه و پرداخت می‌شود.

به گزارش ایمنا، بیست‌وچهارم بهمن میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال بازنشستگان مشخص و اعلام شد کارکنان دولت و بازنشسته‌ها حداقل یک میلیون و ۶٠٠ هزار تومان عیدی خواهند داشت، اگر متأهل باشند حداقل عیدی دو میلیون و اگر فرزندی داشته باشند نیز به ازای هر یک از فرزندان خود ١۵٠ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

در جلسه پنجشنبه‌شب شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا نیز پیشنهادهای دولت در زمینه پرداخت سریع و به موقع عیدی و پاداش بازنشستگان تصویب و مقرر شد با اختصاص اعتبار لازم در سریع‌ترین زمان ممکن عیدی بازنشستگان پرداخت شود.

کد خبر 558403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.