شفاف‌سازی از اولویت‌های بودجه سال آینده است

رئیس شورای اسلامی شهر دیزیچه با اشاره به این‌که بودجه سال آتی شهرداری دیزیچه با همدلی و همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری در حال بررسی است، گفت: شفاف‌سازی در تمام زمینه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های بودجه پیشنهادی شهرداری دیزیچه در سال ۱۴۰۱ قرار دارد.

جمشید زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اهمیت پرداختن به شفافیت در بودجه، اظهار کرد: علاوه بر شفاف‌سازی در تمام زمینه‌ها، پرداخت‌های اجتناب‌ناپذیر از جمله حقوق کارکنان، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، پرداخت دیون و تشویق بخش خصوصی برای حضور فعال در فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری در شهر در اولویت بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری دیزیچه است.

وی ادامه داد: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و تقویت نقش و جایگاه اجتماعی مدیریت شهری از دیگر اولویت‌های بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری دیزیچه محسوب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دیزیچه اضافه کرد: در شرایط کنونی که محدودیت‌های منابع وجود دارد، به طور قطع در مصارف نیز محدودیت‌های مالی ایجاد خواهد شد و اولویت‌بندی اجتناب‌ناپذیر است.

وی تاکید کرد: لایحه پیشنهادی ۳۶۳ میلیارد ریالی بودجه شهرداری دیزیچه در سال ۱۴۰۱ پس از وصول در موعد مقرر، در چند نوبت کاری توسط اعضای شورای اسلامی شهر و در جلسات متعدد در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر و در ابعاد مختلف درآمدی و هزینه‌ای مورد تجزیه و تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

زمانی گفت: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری دیزیچه در حال حاضر آماده بررسی نهایی در صحن شورای اسلامی شهر است.

کد خبر 558402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.