مهرزاد: لیگ برتر حکم اردوی تیم ملی را دارد/امیدوارم تیم‌های صنعتی دیگری به لیگ اضافه شوند

ستاره تیم ملی والیبال و تیم شهربابک موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال نشسته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی مهرزاد والیبالیست معروف تیم ملی والیبال نشسته کشور که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در تیم مس شهربابک حضور داشت، موفق شد با این تیم به‌عنوان قهرمانی دست یابد.

مهرزاد، پس از کسب عنوان قهرمانی و دیدار نهایی برابر ذوب‌آهن گفت: مسابقات در این دوره کیفیت بسیار بالایی داشت و چهار تیم نهایی، بسیار خوب کار کردند. خوشحالم که با کمک بازیکنان و کادر فنی موفق شدیم به عنوان قهرمانی دست یابیم.

والیبالیست مطرح کشورمان درباره اثرگذاری لیگ والیبال روی تیم ملی کشورمان اظهار کرد: بدون شک بازی‌های لیگ برتر اثرگذار است و همه بازیکنان تیم ملی نیز در این مسابقات حضور داشتند که به نوعی برای آن‌ها حکم اردوی تیم ملی را دارد. برگزاری لیگ بدون شک نسبت به سال‌های قبل پیشرفت داشته است و با گذشت هر دوره، بازیکنان جدیدی اضافه می‌شوند که می‌تواند به افزایش سطح والیبال نشسته کشورمان کمک کند.

وی با تمجید از عملکرد سران باشگاه مس شهربابک و تیم‌داری این تیم در لیگ برتر والیبال نشسته تاکید کرد: مردم شهر بابک و مسئولان تیم مس کمک‌های بسیاری کردند؛ امیدواریم تیم‌های صنعتی دیگر نیز به لیگ برتر اضافه شوند و تیم‌داری کنند.

مرتضی مهرزاد، درخصوص حضور ذوب‌آهن در لیگ برتر خاطرنشان کرد: تیم ذوب‌آهن اصفهان از تیم‌های بسیار قدیمی لیگ محسوب می‌شود. چند سال است تیم‌های مس و آبادان نیز به لیگ برتر آمده‌اند که سرمایه‌گذاری این باشگاه در لیگ می‌تواند به سطح والیبال نشسته ما کمک زیادی کند. امیدوارم که این اتفاق بیفتد و تیم‌های صنعتی دیگری نیز به لیگ والیبال نشسته اضافه شوند.

ستاره تیم والیبال نشسته مس شهربابک در پایان گفت: مدیرعامل و به‌طورکلی هیئت مدیره باشگاه کمک‌های زیادی کردند تا توانستیم به قهرمانی مسابقات دست پیدا کنیم. حمایت‌های آن‌ها باعث افزایش روحیه ما شد؛ به همین جهت توانستیم در این بازی نهایی پیروزی را کسب کنیم و قهرمان شویم.

کد خبر 558387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.