ذوب‌آهن سال‌ها در لیگ‌برتر پیشرو بوده است/درحال‌حاضر قرارداد جدیدی با ذوب‌آهن ندارم

مهروان: ذوب‌آهن بیش از ۱۰ سال در سوپرلیگ والیبال حضور داشته است و امیدوارم با حمایت باشگاه و مدیرعامل آن، در سال‌های آینده به قهرمانی منجر شود.

مهرزاد مهروان پس از کسب مقام نایب‌قهرمانی تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسابقات خوبی را در پیش داشتیم. پلی‌آف به‌صورت رفت و برگشت بود و در فینال با تیم قدرتمند مس شهربابک دیدار کردیم؛ تیمی که تمام بازیکنانشان ملی‌پوش هستند. سطح مسابقات نسبت به سال گذشته خیلی بهتر بود و بازیکنان پیشرفت بیشتری داشتند.

وی درخصوص عملکرد داور بازی و اعتراضاتی که در جریان بازی صورت می‌گرفت افزود: در تمام بازی‌ها و رشته‌های ورزشی اعتراض به داوری وجود دارد. داور درست یا غلط اشتباه کند؛ اما امروز سوت‌های او زیاد بود و این فارغ از اشتباه یا صحیح بودن تصمیماتش، جذابیت بازی را پایین می‌آورد. داوران باید بگذارند روند بازی پیش گرفته شود.

بازیکن تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن در رابطه با عملکرد ذوب‌آهن در این رشته و حمایت‌های باشگاه و مدیرعاملانش تصریح کرد: باشگاه ذوب‌آهن بیش از ۱۰ سال است که در سوپر لیگ والیبال نشسته تیم‌داری می‌کند و حمایت خوبی وجود داشته است؛ احسانی نیز مانند سایر مدیر عاملان از ما حمایت کرد. امیدوارم در سال‌های آینده این روند تا قهرمانی ادامه پیدا کند.

مهروان در پاسخ به این پرسش که برگزاری لیگ‌برتر به تیم‌ملی کمک می‌کند یا خیر، خاطرنشان کرد: صددرصد لیگ‌برتر کمک زیادی به تیم ملی کرد. در هر رشته ورزشی باید لیگ‌های خوبی وجود داشته باشد تا بازیکنان به تیم ملی برسند.

وی در رابطه با تیم‌ملی والیبال نشسته و مسابقات آینده نیز اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه مسابقات جهانی در هانگژو چین و سپس مسابقات آسیایی را در پیش داریم و چند روز دیگر برای آن مسابقات به اردوی آماده‌سازی خواهیم رفت.

بازیکن تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن در پایان در پاسخ به این پرسش که فصل آینده نیز در ذوب‌آهن خواهد بود یا خیر، گفت: درحال‌حاضر قراردادم با ذوب‌آهن به اتمام رسیده و قرارداد جدیدی با تیم نبسته‌ام.

کد خبر 558386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.