حمایت شهر اسپو از مهاجران با ارسال هدیه‌های فرهنگی

افرادی که از سال ۲۰۲۱، ساکن شهر فنلاندی اسپو شده‌اند از مدیران شهر میزبان خود، کارت‌هایی برای تخفیف خرید از کافه‌ها دریافت می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بدیهی است که افراد به هنگام مهاجرت به یک شهر جدید، چالش‌های زیادی را تجربه می‌کنند و اغلب با تنهایی و ترس مواجه می‌شوند. در همین راستا، مدیران اسپو در تلاش هستند تبعات منفی مهاجرت برای مهمانان خود را به حداقل برسانند که اولین گام در تحقق هدف آن‌ها، ارسال کارت‌های تخفیف خرید به درب منازل مهاجران خواهد بود.

علاوه بر این، کارت پستال‌هایی حاوی پیام‌های خوش‌آمدگویی به افراد تازه وارد داده می‌شود که آن‌ها را به شناسایی بیشتر مناطق اطراف خود نیز دعوت می‌کند.

اطلاعات داخل کارت‌ها به سه زبان زنده دنیا، یعنی فنلاندی، سوئدی و انگلیسی قابل دریافت است، ضمن این‌که پیام‌های خوش‌آمدگویی به سایر زبان‌ها نظیر روسی، چینی، استونیایی، عربی و سومالی درج شده است.

حمایت شهر اسپو از مهاجران با ارسال هدیه‌های فرهنگی

مدیران اسپو یکی از بهترین شیوه‌های پذیرایی از ساکنان جدید شهر خود را دعوت آن‌ها به نوشیدن قهوه می‌دانند و به همین دلیل، کارت‌هایی در اختیار آنان قرار می‌دهند که امکان تخفیف به هنگام حضور در کافه‌ها را می‌دهد. مدیران اسپو امیدوار هستند از طریق کارت‌های تخفیف نه تنها مهاجران را از مزایای سکونت در شهر بهره‌مند کنند، بلکه آن‌ها را به بیرون رفتن از منزل و شناخت هرچه بیشتر محیط اطراف خود سوق دهند که این امر می‌تواند به سهم خود در رونق اقتصادی منطقه نیز نقش مهمی ایفا کند.

البته بهره‌مندی ساکنان جدید اسپو از کارت‌های تخفیف برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ انجام شد، با این حال تنها هزار نفر از مهاجران به طور تصادفی از این امتیاز بهره‌مند شدند. اما در سال ۲۰۱۹، مدیران تصمیم گرفتند تمام ساکنان جدید شهر را از این خدمات بهره‌مند کنند و در نهایت، اخیراً از پیاده‌سازی این ایده در سراسر شهر و بهره‌مندی همه مهاجران خبر داده‌اند.

حمایت شهر اسپو از مهاجران با ارسال هدیه‌های فرهنگی

کد خبر 558385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.