محوطه‌سازی سقف پارکینگ وحید برای افزایش نشاط شهروندان

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: احداث مبلمان شهری و محوطه‌سازی بر روی سقف پارکینگ خیابان وحید به منظور افزایش پویایی و نشاط مردم انجام شده است.

احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فضاهای محلی باید عملکرد چندگانه داشته باشد تا با ارائه خدمات در پاتوق محله‌ها و با اجرای برنامه‌های متنوع به ویژه برای جوانان و سالمندان محله مثمرثمر باشد.

وی با بیان این که مراکز خدماتی و فرهنگی در کنار پارک‌های محلی، موجب تردد شهروندان در آن نقطه می‌شود و به افزایش پویایی و نشاط مردم کمک می‌کند، ادامه داد: احداث این مراکز باعث می‌شود آن فضا حالت خانوادگی به خود بگیرد و از بروز و ظهور آسیب‌های اجتماعی در آن محدوده جلوگیری کند.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه احداث مبلمان شهری و محوطه‌سازی بر روی سقف پارکینگ خیابان وحید به منظور افزایش پویایی و نشاط مردم انجام شده است، تصریح کرد: این فضا چندین سال بدون کاربری بود که در قالب طرحی در فضایی به مساحت بالغ بر ۱۲۰۰ مترمربع شامل کف‌فرش با آجرهای ۲۰ در ۲۰ سانتی‌متری و با هزینه ۲۳ میلیارد ریال، به محلی برای ارائه برنامه‌های فرهنگی تبدیل شد.

وی اضافه کرد: از جمله اقلام استفاده شده برای مبلمان شهری سقف پارکینگ خیابان وحید می‌توان به فلاور باکس، قاب‌های فلزی فلاور باکس، ۱۰ عدد فلاور باکس در محوطه، یک عدد آلاچیق، پنج عدد نیمکت، هشت عدد پروژکتور روشنایی، ۵۰ عدد نماد کتاب و گل‌کاری با گل و گیاه در مساحت ۱۱۰۰ مترمربع و احداث تونل نوری به طول ۲۰ متر و عرض سه متر اشاره کرد که این اقدام در مدت زمان هشت ماه اجرا شد.

کد خبر 558384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.