برای فصل بعد هنوز صحبتی با من نشده/هرجا باشم قلبم با ذوب‌آهن است

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن اصفهان گفت: شش سال در ذوب‌آهن کاپیتان و سرمربی بوده‌ام. در این تیم بمانم یا نه، باز هم قلبم با ذوب‌آهن است؛ چون خودم را ذوب‌آهنی می‌دانم.

محمدرضا رحیمی، پس از نایب‌قهرمانی تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن در لیگ‌برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از اینکه رقابت‌های لیگ را به‌صورت رفت و برگشت انجام دادیم و به پلی‌آف آمدیم، نحوه برگزاری پلی‌آف بنا به تصمیم سازمان‌لیگ و فدراسیون والیبال دوباره به‌صورت بازی‌های رفت و برگشت انجام شد که نتیجه نسبت به سال گذشته، ارتقای یک رده‌ای بود.

وی با اشاره به عنوان نایب‌قهرمانی افزود: انتظارات بیشتری داشتیم اما نشد و شرمنده‌ایم که قهرمان نشدیم تا جام قهرمانی را به باشگاه ذوب‌آهن و مردم خوب اصفهان تقدیم کنیم‌.

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن در رابطه با فعالیت بسیار خوب ذوب‌آهن در این فصل تصریح کرد: در نهایت باید بگوییم تیم ریشه‌دار ذوب‌آهن در این سال عملکرد خیلی خوبی داشت و باشگاه نیز از تیم حمایت کرد؛ جوانان خوبی در اختیار داشتیم که به تیم‌ملی معرفی شدند و از اینکه پشتوانه تیم‌ملی شدند به خودمان می‌بالیم. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

رحیمی با اشاره به دیدار فینال مقابل مس که به شکست آنان منجر شد خاطرنشان کرد: دیدار پایانی نیز خیلی تماشایی بود، تمام تلاش خود را به‌کار گرفتیم و بیشتر از این دیگر نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم. سه دست اول بهتر بودیم و در دست پایانی نیز به‌دلیل از بین رفتن تمرکزمان، مس برنده شد.

وی در پاسخ به این پرسش که اعتراضاتش به داوری به چه دلیل بود اظهار کرد: تخصصی نداریم و صلاحیت نظر دادن درباره داوری را نداریم. در حین بازی حساسیت بالا و فشار روی تیم‌ها است؛ داور هرطورکه صلاح می‌دوند عمل می‌کند. هر اتفاقی که به نفع یا ضرر ما رخ داده سهوی بوده و داور به‌دنبال بهترین قضاوتش بوده است؛ هیچ مشکلی با داوری نداریم.

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب‌آهن درخصوص حضور علی احسانی در سالن و تماشای دیدار پایانی تیم ذوب‌آهن گفت: وجود مدیرعامل باشگاه در سالن، روحیه‌بخش بود و بچه‌ها انرژی فراوانی گرفتند؛ از او متشکرم.

رحیمی در پایان در پاسخ به این پرسش که برنامه‌شان برای فصل آینده و تقویت ذوب‌آهن جهت قهرمانی چیست تصریح کرد: برای سال آینده هنوز با من صحبتی نشده، مشخص نیست که با تیم باشم یا خیر؛ اما من خودم را از ذوب‌آهن می‌دانم و شش سال است که کاپیتان و سرمربی این تیم بوده‌ام. باشم یا نه قلبم با ذوب‌آهن است.

کد خبر 558380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.