لزوم اجرای طرح استقرار دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود در شهرداری اصفهان

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به طرح استقرار دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود در شهرداری اصفهان گفت: این طرح بر اساس تأکید و نقش‌آفرینی مؤثر در انجام اقدامات قانونی برای زاینده‌رود در شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه، هشتم اسفندماه_ در تذکرات خود در سی‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: تعظیم شعائر اسلامی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و در این خصوص باید اقدامات بهتر و جدی‌تری در مناسبت‌ها انجام شود.

وی با اشاره به طرح استقرار دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود در شهرداری اصفهان، تصریح کرد: این طرح بر اساس تأکید و نقش‌آفرینی مؤثر در انجام اقدامات قانونی برای زاینده‌رود در شورای شهر به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: بر اساس این مصوبه شهرداری موظف شد پس از ۳۰ روز از تصویب، آئین‌نامه‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی طرح را تدوین و ارائه کند، اما تاکنون چنین لایحه‌ای ارسال نشده است که باید دستور لازم در این خصوص صادر شود.

وی با اشاره به لزوم تقویت حوزه توانمندسازی و تسهیل‌گری اشتغال، تصریح کرد: باید تدبیری انجام شود که این امور در حوزه شهرداری به طور منسجم و واحد ذیل کمیسیون مناطق کم برخوردار قرار گیرد تا اقداماتی که امروز در حال انجام است، انسجام یابد.

نادرالاصلی با تأکید بر لزوم پرداخت تمام مطالبات کارکنان شهرداری تا پیش از آغاز سال نو، گفت: زیرمجموعه شهرداری باید تکریم شوند و پرداخت به موقع حقوق و مطالبات در شهرداری می‌تواند الگویی برای سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها باشد.

وی با اشاره به سفر تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر به یزد گفت: مسئولان شورای اسلامی شهر یزد در این دیدار، مردم اصفهان را مورد تکریم قرار دادند که باید بابت این موضوع از آن‌ها تشکر کنیم.

کد خبر 558340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.