مردم‌داری سرلوحه تمام اقدامات شهری قرار گیرد

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیران و کارکنان شهرداری باید در راستای تحقق شعارهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر و برنامه‌های شهرداری اقدام کنند، یکی از شعارهای شورای اسلامی شهر مردم‌داری است، لازم است با مردم برخورد مناسبی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه، هشتم اسفندماه_ در نطق میان دستور سی‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر لزوم پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران، اظهار کرد: در پرداخت صورت وضعیت‌های تأیید شده نباید تأخیر شود، اگر شهرداری حقوق پیمانکاران را به موقع پرداخت نکند، آنها نیز حقوق کارگر را پرداخت نمی‌کنند، بنابراین شهرداری باید نسبت به این موارد توجه ویژه داشته باشد.

وی با بیان این که در جامعه امروز از شهر اسلامی دور شده‌ایم، افزود: اخلاق اسلامی، هم‌نوع دوستی و کمک به شهروندان باید در رأس امور قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برخی صفات ناپسند که امروز در جامعه اسلامی دیده می‌شود، تصریح کرد: نداشتن صداقت، دروغ، تهمت، حسادت، بخل، تکبر، سوء‌ظن، غرور، نفاق و کینه بین برخی از افراد آشکار است؛ در جامعه اسلامی این صفات نباید جایگاهی داشته باشد، بنابراین لازم است برای آسایش خود و جامعه تلاش کنیم تا از این صفات ناپسند فاصله بگیریم.

وی با بیان اینکه مردم‌داری یکی از ویژگی‌های مدیران و کارکنان نظام اسلامی است و موظف به رعایت آن هستند، تصریح کرد: مدیران اسلامی، حاکمان و کارمندان نباید بین خود و مردم حجابی را متصور شوند؛ اعتماد بین مردم و مدیران باید برقرار شود تا دلال‌ها و عوامل فرصت‌طلب نتوانند این موضوع سوء‌استفاده کنند.

فلاح خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان شهرداری باید در راستای تحقق شعارهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر و برنامه‌های شهرداری اقدام کنند، یکی از شعارهای شورای اسلامی شهر مردم‌داری است، لازم است با مردم برخورد مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم به درآمدی پاک دست یابیم، برای موفقیت در طرح‌ها و برنامه‌ها نیز باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی تأکید کرد: شفافیت در رأس تمام امور، صداقت با مردم و کارمندان، مردمی بودن، توجه و پایبندی به ارزش‌های دینی و اسلامی و قرآنی، مهر و محبت نسبت به ارباب رجوع، صبر و بردباری، رعایت عدل و انصاف، نظم در کارها باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

کد خبر 558314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.