تسهیل در تردد شهروندان با احداث پل دوربرگردان

شهردار فلاورجان گفت: پروژه پل دوربرگردان، حدفاصل خیابان‌های فاضل هندی و ملاصدرا تردد شهروندان را تسهیل می‌کند.

محمدعلی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان در دیار شهدای خط‌شکن همچون گذشته ادامه دارد، اظهار کرد: پروژه پل دوربرگردان، حدفاصل خیابان‌های فاضل هندی و ملاصدرا گام مهمی در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان ساکن در شمال غرب شهر فلاورجان است که اسفندماه سال جاری به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه مشارکت شهروندان اهمیت زیادی در اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌ها دارد، افزود: وظیفه ما اجرای پروژه‌های مختلف با همت و کار شبانه‌روزی در نقاط مختلف شهر است و مشارکت هرچه بیشتر شهروندان به پیشبرد پروژه‌های مختلف شهر کمک می‌کند.

شهردار فلاورجان با بیان اینکه حدود پنج میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده است، خاطرنشان کرد: این پل با توجه به نزدیکی به میدان جانبازان و بلوار امام رضا (ع) و دیگر شهرهای شهرستان از جمله قهدریجان و زازران، تردد شهروندان را تسهیل می‌کند.

عزیزی، ضمن ابراز خرسندی از عمل به مطالبه چندین ساله شهروندان در احداث این پل، گفت: بهترین راه برای ادامه راه شهدا، خدمت به شهروندان است و ما در راه خدمت‌رسانی به شهروندان فلاورجان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

کد خبر 558296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.