جریان خدمت به مردم نجف‌آباد ادامه خواهد داشت

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه از عضویت در شورای اسلامی شهر اصفهان انصراف داده‌ام، گفت: تمام تمرکز من و مدیریت شهری بر خدمت به نجف‌آباد و مردم این شهر است.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه خدمت به مردم توفیقی است که در هر جایگاه باید پاس داشته شود، اظهار کرد: هر کسی که خود را در مدار خدمت قرار می‌دهد، باید بدون توجه به عنوان و مقام، صرفاً دغدغه حل مسائل مردم را داشته باشد.

وی افزود: از روز قبول مسئولیت شهرداری نجف‌آباد، هیچ دغدغه‌ای جز خدمت به شهر و شهروندان فهیم و انقلابی نجف‌آباد و تعهد به شورای اسلامی شهر، نداشته و ندارم. جریان خدمت نجف‌آباد به فضل الهی با قدرت ادامه خواهد داشت و از تمام ظرفیت‌های موجود برای بهبود وضعیت عمرانی، فرهنگی و اجتماعی این شهر استفاده می‌شود.

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه بسته خدمات شهرداری نجف‌آباد در این دوره برای ارائه خدمات به شهروندان با شعار جریان خدمت تدوین شده است، خاطرنشان کرد: پروژه‌های متعددی در شهر نجف‌آباد وجود دارد که به حالت نیمه‌تعطیل درآمده بود، با رویکرد مدیریت جدید شهر در حال اجرا است و به‌زودی اخبار اتمام و پیشرفت این پروژه‌ها به گوش مردم خواهد رسید و شهروندان شاهد آثار مثبت آن در شهر خواهند بود.

امامی با بیان اینکه خدمت به مردم نجف‌آباد را افتخاری برای خود می‌دانم، تصریح کرد: خود را متعهد به مسئولیت شهرداری شهر ریشه‌دار نجف‌آباد می‌دانم؛ از عضویت شورای اسلامی شهر اصفهان انصراف می‌دهم و به فضل الهی با قدرت بیش از پیش به فعالیت خود در نجف‌آباد، شهر شهیدان کاظمی و حججی ادامه می‌دهم.

وی با تأکید بر ضرورت تمرکز مدیریت شهری بر خدمت بیشتر به شهر و مردم نجف‌آباد، اظهار کرد: از نخستین لحظه حضور در نجف‌آباد به عنوان شهردار، تمام تمرکز من بر خدمت در این شهر و انجام تعهداتی است که در قبال اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر عهده‌دار شده‌ام و هر گونه اخبار مبنی بر رایزنی برای حضور در شورای اسلامی شهر اصفهان را تکذیب می‌کنم.

شهردار نجف‌آباد گفت: اطمینان‌خاطر می‌دهم جریان خدمت نجف‌آباد تنها مسئله‌ای است که به آن توجه دارم و در تلاش هستم تا برنامه‌های گسترده عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در نجف‌آباد را با حمایت و همراهی مردم و شورای اسلامی شهر نجف‌آباد به ثمر رسانده و دستاوردهای آن را در قالب جهاد تبیین، به اطلاع مردم شریف و ایثارگر نجف‌آباد برسانم تا به‌زودی شاهد آثار و دستاوردهای حرکت جریان خدمت و رضایت‌مندی شهروندان و نمایندگان مردم از دستاوردهای این جریان باشیم.

کد خبر 558281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.