۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
بیت کوین در کف قیمت

در حالی که بازار رمزارزها در حال گذراندن یک مرحله اصلاحی قوی است، شاخص‌های متعددی نشان می‌دهند که ممکن است در حال حاضر در کف قیمتی باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابر ایچیموکو یکی از پرکاربردترین اندیکاتورهای رمزارزها در بازار است که می‌تواند هر دو ناحیه حمایت و مقاومت را نشان دهد و روند فعلی بازار را تعیین می‌کند. در حالی که نمودار روزانه بیت کوین نشان می‌دهد که در وضعیت بدی قرار دارد، وضعیت در نمودار هفتگی متفاوت است. با توجه به وضعیت نمودار هفتگی، بیت کوین در حال حاضر در انتهای ابر ایچیموکو معامله می‌شود که اغلب به عنوان یک منطقه حمایتی قوی عمل می‌کند. آخرین جهش بیت کوین در ژانویه زمانی که قیمت به حمایت رسید، رخ داده بود.

بیت کوین در کف قیمت

کف حمایتی بیت کوین

در حالی که اندیکاتورهای فنی می‌توانند راهی عالی برای تعیین نقاط مقاومت یا تغییرات در روند باشند، اقدام قبلی قیمت می‌تواند به ما اشاره‌ای در مورد حرکات آتی طلای دیجیتال بدهد. با توجه به حرکات قیمتی گذشته، بیت کوین تثبیت شده و از ۳۴۸۰۰ دلار جهش کرده است که می‌تواند پایین‌ترین قیمت برای رالی اصلاحی فعلی در نظر گرفته شود.

میانگین متحرک ۱۰۰ هفته‌ای

در حالی که میانگین‌های متحرک با دوره‌های ۵۰ و ۲۰۰ کندل بسیار بیشتر از میانگین متحرک ۱۰۰ شمع استفاده می‌شود، اما میانگین ۱۰۰، همچنان می‌تواند به عنوان یک نقطه حمایت و مقاومت قوی عمل کند. طبق نمودار هفتگی بیت کوین، میانگین متحرک ۱۰۰ هفته‌ای در حال حاضر به عنوان حمایت برای قیمت عمل می‌کند. از آنجایی که میانگین متحرک با منطقه حمایتی ابر ایچیموکو نیز همپوشانی دارد، بیت کوین ممکن است از منطقه ۳۴ هزار تا ۳۶ هزار دلار شروع به تغییر روند نماید.

کد خبر 558189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.