ناژوان برای استقبال از شهروندان و گردشگران آماده می‌شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشگری ناژوان با آمادگی کامل در ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۱ به استقبال شهروندان و گردشگران می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی قائلی امروز _شنبه هفتم اسفندماه_ در نشست طرح گردشگری ناژوان و ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان برای سال ۱۴۰۱ ناژوان، اظهار کرد: تمرکز اصلی برنامه‌های امسال را بر ارائه بهتر خدمات به شهروندان و گردشگران در مجموعه تفریحی و گردشگری و حوزه‌های خدمات‌رسان عرصه ناژوان قرار دادیم.

وی با اشاره به بهینه‌سازی زیرساخت‌ها و امکانات موجود در مراکز گردشگری ناژوان، تصریح کرد: در صدد هستیم با رفع معایب و نقاط ضعف ناژوان بتوانیم در سطح بین‌المللی نیز به جذب گردشگر کمک کنیم.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: استقرار اتاق ویژه مادر و کودک، نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی، استقرار تیم راهنمای گردشگر در مسیرهای ورودی و خروجی و اجرای طرح‌های زیباسازی در مراکز گردشگری از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به بازدید روزانه حدود ۱۰ هزار نفر از مجموعه ناژوان در سال‌های قبل از همه‌گیری ویروس منحوس کرونا در کشور، تصریح کرد: امیدواریم امسال برای نخستین‌بار تیم راهنمای گردشگران در مسیر خیابان الفت و مراکز گردشگری با لباس و فرم مشخص برای پاسخگویی و راهنمایی مسافران مستقر خواهند شد.

قائلی گفت: استفاده از نهایت ظرفیت پارکینگ‌های موجود در مسیر گردشگری و در کنار مراکز تفریحی مجموعه ناژوان نیز در دستور کار ستاد اجرایی خدمات سفر قرار دارد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و برگزاری جلسات مشترک با مراکز و ارگان‌های فعال در حوزه گردشگری شهر اصفهان، انتظار رونق گردشگری را در اصفهان داریم و امیدواریم طی ایام پایانی سال به صورت مستمر هر هفته اخبار خوشایندی از برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌های انجام شده را به اطلاع شهروندان برسانیم.

کد خبر 558146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.