۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
هشتگرد به استقبال بهار می‌رود

شهردار هشتگرد با بیان اینکه اجرای طرح استقبال از بهار در این شهر آغاز شده است، گفت: امید داریم در روزهای پایانی اسفندماه شاهد چهره زیبایی از شهر هشتگرد باشیم.

علی یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه طرح‌های استقبال از بهار در هشتگرد آغاز شده است، اظهار کرد: ستاد استقبال از بهار از بهمن‌ماه کار خود را آغاز و در حوزه‌های رنگ‌آمیزی معابر، جداول، آذین‌بندی شهر برای اعیاد پیش‌رو و بهسازی معابر اصلی و فرعی با اولویت‌بندی اقدام کرده است.

وی افزود: خط‌کشی ترافیکی در معابر، رنگ‌آمیزی پیاده‌روها و آشکارسازی سرعت‌گیرها و خطوط عابرپیاده، به‌ویژه در میادین و مبادی ورودی شهر و بلوار امام (ره) علاوه بر زیبایی محیط شهری موجب تسهیل در ترافیک، آرام‌سازی ترددها و حفظ جان شهروندان می‌شود.

شهردار هشتگرد تصریح کرد: برنامه‌های استقبال از بهار در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی آغاز شده و انتظار می‌رود در روزهای پایانی اسفندماه شاهد چهره‌ای زیبا از این شهر باشیم.

یعقوبی ابراز امیدواری کرد: با فروکش کردن موج ششم کرونا، تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی ستاد مدیریت کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شهروندان بتوانند نوروزی متفاوت با دو ساله اخیر را تجربه کنند و خاطره ماندگاری از هشتگرد در اذهان مسافران باقی بماند.

کد خبر 558116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.