ادامه بارش‌های پراکنده در مناطق شمالی و غربی استان/ثبت ۱۰ میلی‌متر بارش در فریدون‌شهر

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ادامه فعالیت سامانه ناپایدار تا فردا روی استان خبر داد و گفت: در این مدت افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش پراکنده به‌ویژه در نیمه‌غربی و شمال استان پیش‌بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه ناپایدار تا فردا روی استان است و در این مدت افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش پراکنده به‌ویژه در نیمه‌غربی و شمال استان پیش‌بینی می‌شود.

وی کمینه دمای هوا را طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان، دو تا چهار درجه کاهش دانست و ادامه داد: بیشینه دمای هوا نیز در اکثر مناطق استان به جز غرب، دو تا سه درجه افزایش دارد؛ همچنین امروز حداکثر دمای اصفهان به ۲۱ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای هوای فردا صبح اصفهان نیز به پنج درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، گرم‌ترین نقطه استان را خوروبیابانک و چوپانان با دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد معرفی کرد و گفت: خنک‌ترین شهرستان نیز بوئین‌ومیاندشت با منفی یک درجه خواهد بود.

وی درباره بارش‌های شبانه روز اخیر افزود: در شهرستان اصفهان چهار میلی‌متر باران، چادگان نزدیک به پنج میلی‌متر، خوانسار سه میلی‌متر، داران نزدیک به سه میلی‌متر، زرین‌شهر سه میلی‌متر، فریدون‌شهر ۱۰ میلی‌متر باران داشته است همچنین کبوترآباد دو میلی‌متر، مبارکه نزدیک به سه میلی‌متر، نجف‌آباد سه میلی‌متر و بقیه شهرستان‌های استان، کمتر از یک میلی‌متر باران ثبت شده است.

هنرمند سامانه ناپایدار را در حال عبور از استان دانست و افزود: بارش‌های امروز، به شکل پراکنده است اما تا فردا صبح نیز برای مناطق غربی، شمالی و شرقی استان مثل خور وبیابانک اردستان کاشان و چوپانان، بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

کد خبر 558113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.