بهسازی معابر کم‌برخوردار اولویت مدیریت شهری

عضو شورای اسلامی شهر چهارباغ با اشاره به اهمیت تسریع پروژه‌های عمرانی شهر، گفت: روند سریع تکمیل پروژه‌های عمرانی موجب رضایتمندی شهروندان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید افشاری‌نیا امروز _شنبه، هفتم اسفندماه_ در حاشیه بازدید از روند اجرایی آسفالت‌ریزی بلوار خلیج فارس ملک‌آباد در شهر چهارباغ، اظهار کرد: عملیات آسفالت معابر به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه در حال اجرا است که با اجرایی شدن آن شاهد ساماندهی و بهسازی بسیاری از خیابان‌ها و معابر سطح شهر خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت حسن اجرای پروژه‌ها و رعایت نکات فنی، خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی در صورتی چشمگیر خواهد بود که روند اجرایی آنها علاوه بر کیفیت، سرعت داشته باشد تا بتوان رضایتمندی شهروندان را به دست آورد.

عضو شورای اسلامی شهر چهارباغ تاکید کرد: آسفالت، لکه‌گیری و بهسازی معابر اصلی و فرعی از اولویت‌های برنامه‌های مدیریت شهری چهارباغ در حوزه عمرانی و خدماتی است تا بتوان هر چه سریع‌تر چالش‌های موجود در این زمینه را رفع کرد.

وی با اشاره به اینکه لازم است توجه ویژه‌ای به نقاط کم‌برخوردار داشته باشیم، خاطرنشان کرد: بهسازی مبلمان شهری مناطق محروم موجب ارتقای سطح زندگی شهروندی می‌شود و رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد.

به گزارش ایمنا، ملک‌آباد منطقه‌ای حاشیه‌ای از شهر است که به علت نزدیک بودن به زندان قزلحصار دچار آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی فراوانی است که می‌طلبد مسئولان شهری و اجتماعی توجه ویژه‌ای به این نقطه داشته باشند.

کد خبر 558105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.