«ورکان» قهرمان مسابقات والیبال زنان روستایی

دوازدهمین دوره مسابقات والیبال زنان روستایی کاشان با قهرمانی تیم ورکان در مجموعه ورزشی امیرکبیر کاشان برگزار شد.

علی افراشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دوازدهمین دوره مسابقات والیبال زنان روستایی کاشان، با رویکرد اخلاق در ورزش با حضور ۱۳ تیم از سوی مدیریت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی با مسئولیت علی افراشی، رئیس هیئت ورزش روستایی، ماشاالله طالبیان دبیر هیئت، اکبر عظیمی مسئول مجموعه ورزشی امیرکبیر کاشان و کارشناس هیئت، زهرا رضازاده مسئول کمیته والیبال بانوان، محمد ثقفی بازرس خانه‌های ورزش شهرستان، مرضیه‌السادات حسینی نایب رئیس هیئت، عطا واثقی دبیر جمعیت جوان شهرستان کاشان برگزار شد که تیم والیبال دهیاری ورکان قهرمان این دوره مسابقات شد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی افزود: این دوره مسابقات با شرکت تیم‌های شهدای نشلج، کان پژوهان استرک، سردار سلیمانی آزران، سورنا قهرود، میثاق قزآن، ولایت علوی، شهدای ویدوج، نگین قزآن، الماس اسحاق‌آباد، دهیاری ورکان، ستارگان نشلج، شهدای آزران و شهدای استرک و در مجموع ۱۳ تیم برگزار شد.


وی تصریح کرد در آئین اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات والیبال بانوان روستایی منطقه کاشان تحت عنوان جام «امر به معروف و نهی از منکر»، ضمن تقدیر از بازیکنان و مسئولان ورزشی از تیم قهرمان این دوره دهیاری ورکان تجلیل به عمل آمد.

افراشی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات، سمیه پارسامفرد، عالیه مهیاری، شکیبا منصوری، پیوندی، نیک‌بختیان و صباغی به عنوان داور و طالبی به عنوان پزشک‌یار، انتظامات و تدارکات زینب صادقی و سمیه صامت و مسئول مسابقات خانم زهرا رضازاده حضور داشتند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی با اشاره به شروع مسابقات با تیم‌های دهیاری ورکان و شهدای استرک گفت: این مسابقات روز پنجشنبه پنجم اسفندماه در مجموعه ورزشی امیرکبیر کاشان برگزار شد؛ پایان آن نیز با پیروزی تیم دهیاری ورکان دو بر صفر همراه شد. از کلیه شرکت کنندگان و مسئولان ورزشی کاشان از جمله هیئت ورزش روستایی و مجموعه ورزشی امیرکبیر کاشان کمال تشکر و قدردانی را داریم که در برگزاری این مسابقات ما را همراهی کردند.

به گزارش ایمنا، دوازدهمین دوره مسابقات والیبال بانوان روستایی کاشان تحت عنوان جام «امر به معروف و نهی از منکر» با حضور جمعی از مدیران شهری، مسئولان هیئت والیبال، ریاست ورزش روستایی و تیم‌های ورزش روستایی زنان با معرفی تیم‌های برتر در مجموعه ورزشی امیرکبیر کاشان برگزار شد.

کد خبر 558080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.