اجرای طرح‌های عمرانی و فرهنگی در مناطق کم‌برخوردار شهر

شهردار قائم‌شهر گفت: طرح‌های عمرانی و فرهنگی در مناطق کم‌برخوردار شهر اجرایی شده است.

کاظم علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه کتابخانه شهدای کوچک‌سرا، یکی از مهم‌ترین طرح‌های فرهنگی مدیریت شهری قائم‌شهر است، اظهار کرد: این طرح در راستای افزایش سرانه مطالعه و با هدف توسعه فضاهای فرهنگی در مناطق کم‌برخوردار قائم‌شهر اجرا شده است.

وی افزود: کتابخانه شهدای کوچک‌سرا یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری قائم‌شهر است که عملیات اجرایی آن با مشارکت بخش خصوصی آغاز شد و به بهره‌برداری رسید.

شهردار قائم‌شهر با تاکید بر اینکه کتابخانه شهدای کوچک‌سرا با زیربنای ۸۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان ظرف مدت یک سال اجرا شد و به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: به منظور افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد اماکن تفریحی برای شهروندان در مناطق کم‌برخوردار، شهرداری قائم‌شهر اقدام به احداث و تجهیز پارک محله‌ای مادر در منطقه پشت راه‌آهن کرد.

علیپور ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، ظرف مدت ۹ ماه، اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.

شهردار قائم‌شهر به سایر طرح‌های قابل بهره‌برداری شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: احداث و تجهیز ساختمان شماره دو شهرداری در بازار شهروند قائم‌شهر و انتقال شهرداری منطقه دو به مکان جدید از دیگر طرح‌های شهرداری است‌.

علیپور افزود: به منظور روان‌سازی و حل معضل ترافیک شهری، شهرداری قائم‌شهر اقدام به احداث دوربرگردانی در خیابان آیت‌الله صالحی‌مازندرانی کرد که هزینه‌ای بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان دربرداشته است.

کد خبر 558079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.