همه علیه روس‌ها/بازیکن فوتبال خواهان حضور در جنگ شد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌ که بیشتر آن‌ها حول محور جنگ روسیه با اوکراین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مطابق معمول روزهای گذشته، روزنامه‌های ورزشی کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند، از بحث نقل و انتقالات گرفته تا بحث داغ حمله روسیه به اوکراین که جالب توجه است.

بسته خبری امروز _شنبه هفتم اسفند ۱۴۰۰_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* سه باشگاه باقی‌مانده در سوپرلیگ اروپا (ESL)، رئال‌مادرید، بارسلونا و یوونتوس، پروژه محکوم به فنای خود را این هفته با وعده لغو پیشنهاد اولیه برای عضویت دائمی برخی باشگاه‌ها، آغاز خواهند کرد، تا حمله مستقیم دیگری به آن‌ها شکل بگیرد. برتری یوفا در فوتبال اروپا.

* به رومن آبراموویچ (مالک چلسی) و علیشیر عثمانوف (بازرگان ازبک- روسی) گفته شده است که اگر می‌خواهند از درخواست‌های مکرر برای تحریم در پارلمان انگلیس فرار کنند، باید تهاجم ولادیمیر پوتین به اوکراین را محکوم کنند.

* مارسلو بیلسا مصمم است که در اواسط فصل از لیدز کناره‌گیری نکند؛ اما او اذعان دارد که ایمان بازیکنانش به او در از بین رفته است و موجب افت تیم شده است.

دیلی میل:

* یوفا قرار است قرارداد بحث‌برانگیز ۶۶ میلیون پوندی خود با شرکت انرژی دولتی گازپروم روسیه را فسخ کند، این تصمیم به دلیل حمله روس‌ها به خاک اوکراین گرفته شده است.

همه علیه روس‌ها؛ بازیکن فوتبال خواهان حضور در جنگ شد!

دیلی میرر:

* طبق گزارش‌ها، پس از آغاز جنگ روسیه با اوکراین، شرایط برای آبراموویچ مالک چلسی سخت شده و امکان دارد او مالکیت چلسی را واگذار کند. افراد زیادی منتظر هستند تا به محض قصد فروش، چلسی را تصاحب کنند.

* گری کوتریل، خبرنگار اسکای اسپورت، از پاریس در مورد آینده مائوریسیو پوچتینو در میان علاقه منچستریونایتد گزارش می‌دهد. مائوریسیو پوچتینو ظاهراً کاندیدای اصلی برای گرفتن پست سرمربی‌گری در منچستریونایتد است؛ اما اکنون رقیبی به نام رئال مادرید هم سر راه شیاطین سرخ وجود دارد.

* واسیل کراوتس، مدافع تیم لیگ دسته دومی اسپورتینگ خیخون اسپانیا، مدعی شده است که حاضر است دوران حرفه‌ای فوتبال خود را به حالت تعلیق دربیاورد تا به نبرد اوکراین مقابل روسیه برود.

سان:

* کارشناسان می‌ترسند؛ زیرا ستاره‌های لیگ برتر نسبت به فوتبالیست‌های گذشته بیشتر در معرض خطر «زوال عقل» ناشی از ضربه زدن به توپ هستند.

* کپا آریزابالاگا معتقد است که باید روز یکشنبه در مصاف با لیورپول او دروازه‌بان اول باشد تا غمگینی حاصل از عدم حضور فیکس در فینال جام جهانی باشگاه‌ها برای او از بین برود و آن را جبران کند.

* فابریس موامبا (بازیکن سابق انگلیسی) معتقد است که کریستین اریکسن باید احساسات خود را کنترل کند؛ زیرا برای بازگشت خیره کننده به مستطیل سبز پس از اتفاقات تلخ خود در یورو ۲۰۲۰، آماده می‌شود.

* جک ویلشر که به تازگی به فوتبال دانمارک پیوسته، در دیدار تیمش، از روی نیمکت به زمین آمد تا خودی نشان دهد اما او که ۱۰ دقیقه قبل از سوت پایان وارد زمین شده بود، نتوانست کاری انجام دهد و شکست تیمش، حضور او را در سایه قرار داد.

کد خبر 558077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.