اعلام زمان خداحافظی رونالدو  از دنیای فوتبال

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره منچستریونایتد درباره شرایط سنی خود و اینکه چه زمانی از فوتبال کنار می‌رود حرف زده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستیانو رونالدو ۳۷ ساله است؛ اما این مهاجم منچستریونایتد امیدوار است بتواند چهار یا پنج سال دیگر به بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال ادامه دهد.

ملی‌پوش پرتغالی در این فصل با وجود زدن ۱۵ گل در ۲۹ بازی برای منچستریونایتد مورد انتقاد زیادی قرار گرفته است. اوضاع فوق‌ستاره در اولدترافورد خیلی فوق‌العاده پیش نرفته و همین موضوع، باعث شده است که شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن از جمع شیاطین‌سرخ در تابستان پیش رو به گوش برسد.

فوق‌ستاره فوتبال جهان در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته است: «می‌دانم که سال‌های زیادی تا پایان فوتبال من باقی نمانده است، امیدوارم چهار یا پنج سال دیگر باشد؛ اما امیدوارم که بتوانم به برنده شدن و کسب افتخار ادامه دهم.»

او در این مصاحبه با شبکه DAZN گفت: «زندگی من مثل یک سفر زیبا بوده است. هر جا رفته‌ام تأثیر خودم را گذاشته‌ام. فکر نمی‌کنم بازیکنی در تاریخ باشد که بتواند به این‌جا برسد. شاید از نظر آمار کسی بتواند به من برسد، اما از نظر اینکه با افتخار بگوید هر جا بوده‌ام تأثیر خودم را گذاشته‌ام، بعید است. همین موضوع من را خوشحال می‌کند.»

او درمورد زمان پایان فوتبالش گفت: «باید باهوش بود. می‌دانم هشت سالگی، ۲۰ سالگی و ۲۵ سالگی مثل ۳۵ سالگی به بعد نیست. این‌جا بحث بلوغ است و تجربه و هوش اینکه درک کنی ممکن است چیزهایی را از دست بدهی، اما در عوض چیزهای دیگری به دست می‌آوری و تعادل درستی داری که به تو این توان را می‌دهد که در بالاترین سطح به رقابت کردن ادامه دهی.»

رونالدو درباره انتظارات از خودش گفت: «سخت است که بخواهم بگویم انتظارات زیادی از خودم ندارم، زیرا اکنون در باشگاهی هستم که این موقعیت را در اختیارم قرار داده تا جام‌های بیشتری ببرم. از این موضوع مطلع هستم که سال‌های زیادی از فوتبال من باقی نمانده است. رقابت کردن در بالاترین سطح در این سن، ساده نیست اما برای من ساده به نظر می‌رسد؛ چون هرسال نشان می‌دهم که در بالاترین سطح هستم و آمار گویای این مسئله است. نمی‌خواهم خودستایی کنم، آمار همه چیز را نشان می‌دهد.»

او در واکنش به انتقادهایی که از وجود دارد، گفت: «آمار، همواره حقیقت است؛ باقی چیزها هیچ اهمیتی ندارد. به همین علت است که از فرم خود رضایت دارم. من هنوز گل می‌زنم و در تیم‌های ملی و باشگاهی‌ام به بازیکنان هم‌تیمی و تیمم کمک می‌کنم. می‌خواهم همین‌طور ادامه دهم.»

کد خبر 558052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.