رضایی: به مردم سیرجان تبریک می‌گویم/برای رسیدن دوباره به قله قهرمانی تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: راهیابی به نیمه نهایی برای هر دو تیم حساس بود و جنجال‌هایی وجود داشت که این موارد طبیعی است اما خدا را شاکریم که تیم از نظر فنی برنده بازی شد و باید به تمام مردم سیرجان این برد را تبریک بگویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید رضایی پس از برتری مقابل هراز آمل و صعود به نیمه نهایی رقابت‌های لیگ والیبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همان‌طور که شاهد بودید بازی سنگینی بود. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند و شاید می‌توانست بازی زودتر به نفع ما تمام شود اما اشتباهات داوری در این مسابقه کم نبود!

وی ادامه داد: راهیابی به نیمه نهایی برای هر دو تیم حساس بود و جنجال‌هایی وجود داشت که این موارد طبیعی است اما خدا را شاکریم که تیم از نظر فنی برنده بازی شد و باید به تمام مردم سیرجان این برد را تبریک بگویم. از مجموعه فولاد نیز باید به دلیل حمایت‌های ویژه تشکر کنم.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در خصوص برنامه آنها برای دیدار نیم نهایی افزود: مطمئناً باید با توجه زمان بندی که وجود دارد و برنده دیدار یزد و رفسنجان برنامه ویژه‌ای را تدارک ببینیم. تا این جای رقابت‌ها آمده‌ایم و بازهم به پیش روی بیشتر فکر می‌کنیم. باید مثل همین دیدار بجنگیم و پیروز شویم.

وی افزود: از روز اول تغییرات زیادی داشتیم و ادعایی نداشتیم، به جام باشگاه‌های آسیا رفتیم، قهرمان شدیم و بازگشتیم. متأسفانه حضورمان در باشگاه‌های جهان باعث افت مقطعی در تیم شد که بعد از آن ریکاوری خوبی داشتیم و نقایص را برطرف کنیم.

رضایی در خصوص قهرمانی دوباره تیمش گفت: هیچ وقت نمی‌شود این ادعا را مطرح کرد حتی اگر تماماً نفرات حضور داشته باشند. قطعاً به قله قهرمانی فکر می‌کنیم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

کد خبر 557986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.