انفجار بمب در اتوبوس تیم مطرح برزیلی

یک بمب در اتوبوس تیم فوتبال باهیا منفجر شد و به سه بازیکن این تیم آسیب رساند، اما گفته شده وضعیت پایداری دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم برزیلی باهیا بامداد امروز در لیگ داخلی برزیل باید به مصاف حریف خود می‌رفت؛ آنها اما قبل از بازی با یک اتفاق عجیب رو به رو شدند. حمله به اتوبوس و انفجار بمب که همه را ترساند. این اتفاق ناگوار، دانیلو فرناندز دروازه‌بان تیم را در بیمارستان بستری کرد و دو بازیکن دیگر را مجروح کرد. باهیا علیرغم این "حمله" پیش از بازی به اتوبوس تیم خود، به میدان رفت.

این حادثه نگران کننده قبل از دیدار با سامپایو کوریا رخ داد که تیم مستقر در سالوادور در نهایت با نتیجه ۲-۰ پیروز شد. در این خصوص سوالات جدی در مورد اینکه آیا بازی باید پس از این انفجار که در کنار اتوبوس باهیا رخ داد و آسیب جدی به وسایل نقلیه و مردمی که در حال عبور بودند، انجام شود، وجود داشت.

باهیا بلافاصله پس از وقوع این حادثه در شبکه‌های اجتماعی پستی در این خصوص منتشر کرد: "باشگاه گزارش می‌دهد که بمبی در داخل اتوبوس تیم در بدو ورود به "فونته‌نوا" منفجر شد و بازیکنان مجروح شدند."

نگران‌کننده‌ترین مورد مربوط به دروازه‌بان دانیلو فرناندز است که مورد اصابت ترکش به صورتش قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شده است. خودرویی که از کنار اتوبوس در آخرین پل "آو بونوکو" به رانندگی یک زن در حال عبور بود نیز تصادف کرد.

در حالی که پس از این اتفاقات ناگوار، باهیا می‌توانست به میدان نباید و خواستار لغو دیدار با سامپایو کوریا باشد، اما آنها تصمیم گرفتند بازی کنند. "گوتو فریرا" سرمربی تیم گفت: این گروه با عزت و حرفه‌ای که دارد برای ارج نهادن به رنگ‌های باهیا وارد میدان خواهد شد.

باشگاه پس سوت پایان بازی نوشت: «آنها تصمیم گرفتند به میدان بروند و از ارزش‌های این پیراهن دفاع کنند. این تیم با گل‌های دانیل و رودالگا، ۲-۰ سامپایو کوریا را شکست داد و به کوپا دو نوردسته صعود کرد.

رافائل گارسیا، پزشک باشگاه پس از بازی فاش کرد که ماتئوس باهیا و مارسلو چیرینو نیز در کنار دروازه‌بان دانیلو مصدوم شده@اند. هر سه در حال بهبودی هستند و باهیا در توئیتر اعلام کرد: «دنیلو فرناندز خوب است، اما شب را در بیمارستان سپری خواهد کرد.

این دروازه‌بان از ناحیه صورت، گردن و اندام خود آسیب‌های متعددی داشت که باید بخیه زده می‌شد و با توجه به وجود بریدگی در نزدیکی چشم، برای معاینات بیشتر و ارزیابی چشم پزشک، تحت نظر خواهد بود.

کد خبر 557935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.