هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است/سه ایستگاه در وضعیت قرمز

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ جمعه ششم اسفندماه _ در ساعت منتهی به ۱۰صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۶در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ جمعه ششم اسفندماه _ در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۶ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه انقلاب با شاخص ۱۵۲، جی با شاخص ۱۷۷ و فیض با شاخص ۱۵۲ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد و دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۱۴، استانداری اصفهان با شاخص ۱۰۸، باهنر با شاخص ۱۱۰، پروین با شاخص ۱۲۴، رهنان با شاخص ۱۰۸، کاوه با شاخص ۱۳۷ و میرزاطاهر با شاخص ۱۴۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

شاخص کیفیت هوا در ایستگاه رودکی با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۰۰ و فرشادی با عدد ۸۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) است. دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خرازی، رهنان، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

اکنون تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای مبارکه با شاخص ۳۴ در وضعیت هوای پاک (سبز)، شاهین‌شهر با شاخص ۵۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) و سجزی با شاخص ۱۴۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 557912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.