از آزادسازی حریم پلاژ شهرداری رامسر تا اجرای دیوارنگاره در فولادشهر

پربازدیدترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "راه‌اندازی دفتر مهندسی طراحی ساختمان در شهر گوگد"، "آغاز فعالیت ستاد استقبال از بهار خوانسار"، "اجرای پنج هزار مترمربع دیوارنگاره در فولادشهر"، "لازمه دستیابی به اکوشهرها چیست؟ "، "قزوینی‌ها چطور به استقبال بهار می‌روند؟ "، "شاخه‌های هرس شده درختان کاشان کود گیاهی می‌شود"، "شاخه‌های هرس شده درختان کاشان کود گیاهی می‌شود"، "حذف زوائد بصری شهر بروجرد"، "از دست رفتن فضاهای باز شهری، کاهش تاب‌آوری و سلامت شهروندان"، "کنترل الکترونیکی نقشه‌های معماری قزوین"، "آزادسازی حریم پلاژ شهرداری رامسر" عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

راه‌اندازی دفتر مهندسی طراحی ساختمان در شهر گوگد

سیدمهدی مقدسی، رئیس نظام مهندسی گلپایگان با اشاره به راه‌اندازی دفتر مهندسی طراحی ساختمان در شهر گوگد، گفت: انجام این اقدام به رفاه و کاهش تردد شهروندان گوگدی به مرکز شهرستان کمک می‌کند.

آغاز فعالیت ستاد استقبال از بهار خوانسار

مهدی احمدی، شهردار خوانسار گفت: فعالیت ستاد استقبال از بهار شهرداری با هدف آماده‌سازی و استقبال از میهمانان نوروزی با حضور تمام واحدهای شهرداری آغاز شده است.

اجرای ۵ هزار مترمربع دیوارنگاره در فولادشهر

حسین ایزدی، شهردار فولادشهر گفت: طی ماه‌های اخیر سه هزار مترمربع از دیوارهای سطح شهر رنگ‌آمیزی و دیوارنگاری شد و تا پایان سال نیز دو هزار مترمربع از دیوارهای شهر دیوارنگاری می‌شود.

لازمه دستیابی به اکوشهرها چیست؟

اکوشهرها نهایت سازگاری و همگونی را با طبیعت دارند و بستر مناسبی برای انجام فعالیت‌های انسانی در عین حفظ محیط‌زیست هستند.

قزوینی‌ها چطور به استقبال بهار می‌روند؟

شهرداری قزوین با انجام فعالیت‌های باغبانی در فصل زمستان، ضمن تضمین سلامت و شادابی گیاهان در فصل‌های پیش رو، به ارائه خدمات برای استقبال از بهار می‌پردازد.

شاخه‌های هرس شده درختان کاشان کود گیاهی می‌شود

علی غفاری‌فر، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان گفت: شاخه‌های حاصل از هرس درختان به منظور تهیه کمپوست گیاهی در مرکزی که بدین منظور در حال احداث است، جمع‌آوری می‌شود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد تولید کودهای گیاهی باشیم.

حذف زوائد بصری شهر بروجرد

یحیی عیدی‌بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: با توجه به اهمیت زیبایی بصری در تزریق روحیه شادابی و نشاط اجتماعی به شهروندان، طرح ساماندهی سیمای بصری و جمع‌آوری تبلیغات محیطی غیرمجاز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

از دست رفتن فضاهای باز شهری، کاهش تاب‌آوری و سلامت شهروندان

طی چند دهه اخیر، فضاهای باز و نیمه‌باز که بخش مهمی از کیفیت زندگی شهروندان بوده‌، به دلیل سلطه سودجویی اکثریت، از دست رفته است؛ معماران نیز به عنوان پرچم‌داران این حوزه، هیچ مقاومتی نکرده‌اند و به راحتی میدان را برای ترجیحات بسازبفروش‌ها و سلیقه کلان سرمایه‌‎داران، خالی کرده‌اند.

کنترل الکترونیکی نقشه‌های معماری قزوین

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: با توجه به پیگیری‌های مدیریت نظارت بر ساخت‌وسازهای این معاونت، روند سیستمی و الکترونیکی شدن دریافت و کنترل نقشه‌های ساختمانی به مرحله اجرا رسید.

آزادسازی حریم پلاژ شهرداری رامسر

علی امینی شاد، شهردار رامسر گفت: حریم پلاژ شهرداری رامسر آزادسازی شد.

کد خبر 557902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.