سرمان پایین است/در آسیا تیم‌ها بهم نزدیک هستند

بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: قزاقستان تیم درجه دوم نیست و آن روزها گذشت که تیم‌ها را درجه‌بندی می‌کردند. در آسیا تیم‌ها به هم نزدیک هستند و هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد پیروز می‌شود که امروز مواقعی از بازی تمرکز را از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرمان زنگنه در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل قزاقستان، اظهار کرد: سه هفته برای این مسابقه تمرین داشتیم، بازی را خوب شروع کردیم، ۱۰ امتیاز جلو افتادیم، اما روی اشتباهاتی که داشتیم بازی را واگذار کردیم. بازیکن دورگه و شماره هفت قزاقستان شب خوبی را پشت سر گذاشتند.

وی ادامه داد: قزاقستان تیم درجه دوم نیست و آن روزها گذشت که تیم‌ها را درجه‌بندی می‌کردند. در آسیا تیم‌ها به هم نزدیک هستند و هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد پیروز می‌شود که امروز مواقعی از بازی تمرکز را از دست دادیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه لیگ به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد و مدتی در جریان مسابقه نبودید، چگونه آمادگی ذهنی خود را حفظ کردید، تصریح کرد: بعد از بازی با سپاهان تست خود من مثبت شد که حدود ۱۰ روز تمرین نداشتم و وقتی اردو شروع شد تست من هم منفی شد، اما در هفته اول تمرین بدنم آمادگی لازم را نداشت و برخی دیگر از بازیکنان ملی‌پوش نیز کرونا گرفتند و به نوعی هفته اول تمرین را نداشتیم و همه اینها توجیهی برای باخت می‌شود اما می‌خواهم بگویم اگر لیگ ادامه‌دار می‌شد، امکان داشت بازیکنان بیشتری مبتلا شوند.

وی ادامه داد: مقابل قزاقستان باختیم، سرمان پایین است، دوست دارم خیلی حرف‌ها بزنم، اما الان جای آن نیست زیرا زخم‌های کهنه باز می‌شود.

بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران با بیان اینکه اما و اگر زیاد وجود دارد، گفت: بازی دوستانه نداشتیم، از خارجی‌های باشگاه‌ها خواستیم یک تیم بشوند تا با آنها بازی کنیم، اما خود باشگاه‌ها اجازه ندادند که ما دو تیم شدیم و بازی کردیم و از لحاظ بدنی مشکلی نداشتیم.

کد خبر 557876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.