محرم نویدکیا ابقا شد!

باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد هیئت مدیره با استعفای محرم نویدکیا مخالفت کرده و محرم به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته بود که پس از تساوی بدون گل سپاهان در دربی اصفهان مقابل ذوب‌آهن، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تأخیر چند دقیقه‌ای به کنفرانس خبری آمد و از سرمربیگری این تیم استعفا داد و از هیئت مدیره باشگاه خواست که با استعفایش موافقت و شخص دیگری را جایگزینش کنند.

پس از آن طوفان حمایت از وی در فضای مجازی به پا شد و از بازیکنان این تیم گرفته تا امثال سعید آذری و قاسم حدادی‌فر همه از او خواستند که از تصمیمش صرف نظر کند و در سپاهان بماند.

اما دقایقی پیش باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای رسماً اعلام کرد باشگاه و هیئت مدیره سپاهان با استعفای محرم نویدکیا مخالفت کرده‌اند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

پیرو اعلام درخواست آقای محرم نویدکیا از هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان جهت جایگزینی و واگذاری مسئولیت، طی دو جلسه با حضور اعضای محترم هیئت مدیره و آقای محرم نویدکیا ابعاد موضوع بررسی و ضمن تشکر از احساس مسئولیت و اهتمام و نگرانی ایشان نسبت به روند عملکرد، نتایج تیم و دغدغه هواداران ارزنده و وفادار، به اطلاع می‌رسانیم با توجه به نگاه بلند مدت باشگاه مبنی بر استفاده از سرمایه‌های بومی و سپاهانی‌های وفادار، ضمن تاکید بر ادامه فعالیت و انجام مسئولیت و تدوین راهکارهای تقویتی تیم و ارتقا ظرفیت‌های فنی ورزشی کادر فنی و اجرایی تیم جهت حضور در ادامه مسابقات و بازی‌های آسیایی، با کناره‌گیری آقای محرم نویدکیا مخالفت و برای ایشان در ادامه روند فعالیت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنیم.

روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان
پنجم اسفندماه سال ۱۴۰۰

کد خبر 557844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.