ایمان و عمل شهید خرازی در سخنانش ملموس است

مراسم سی وچهارمین سالگرد شهادت فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع) در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام احمد سالک، همرزم شهید خرازی ظهر امروز _پنجشنبه پنجم اسفندماه_ در این اظهار کرد: ایمان و عمل صالح شهید حسین خرازی در سخنانش ملموس است. شهید خرازی ابتدا به سپاه اصفهان آمد و مسئول اسلحه‌خانه شد و در این مسئولیت نظم و مدیریت بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه امروز لازم است در سالگرد شهید خرازی اقدامات و آثار او را تبیین کنیم، افزود: اولین حضور شهید خرازی در غائله گنبد به همراه تیم عملیاتی سپاه اصفهان بود و پس از آغاز درگیری‌ها در کردستان حسین خرازی با تشکیل گردان واکنش سریع خود را به سنندج رساند و به مبارزه با گروهک‌ها ضد انقلاب پرداخت.

همرزم شهید خرازی خاطرنشان کرد: پس از حمل کننده صدام در شهریور ۵۹ حاج حسین خرازی همراه سپاه اصفهان به دارخوئین می‌آید و لشکر ۱۴ امام حسین (ع) را تشکیل می‌دهد و در عملیات فرماندهی کل قوا حاضر می‌شود. پس از درخشش حسین خرازی در عملیات‌ها، فرماندهی کل سپاه پاسداران او را به عنوان فرماندهی قرارگاه فتح منصوب کرد.

سالک تصریح کرد: حاج حسین خرازی در عملیات خیبر دست خود را پیشکش انقلاب اسلامی می‌کند و طی عملیات‌های دفاع مقدس لشکر ۱۴ امام حسین (ع) به عنوان لشکر خط شکن شناخته می‌شود. حاج حسین خرازی در هشتم اسفندماه سال ۶۵ به شهادت رسید. در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت حسین خرازی آمده است: او پاداش جهاد صادقانه خود را اکنون گرفته و با نوشیدن جام شهادت سبک‌بال، در جمع شهدا و صالحان درآمده است. زندگی و سرنوشت این شهید عزیز و هزاران نفس طیبه‌ای که در این وادی قدم زده‌اند، صفحه درخشنده‌ای از تاریخ این ملت است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای وصیت نامه حسین خرازی رسالت اصلی امروز ما است، ادامه داد: در فرازی از این وصیت نامه آمده است: گواهی می‌دهم که ائمه معصومین گفتارشان بر ما حجت و امتثال امر و اطاعتشان واجب، محبتشان به حکم حق لازم و پیروی آن‌ها موجب نجات و مخالفتشان موجب عذاب است و آن‌ها امامان و شفیعان روز جزا هستند. شخصی هستم معتقد به انقلاب اسلامی ایران و رهبری و ولایت حضرت امام خمینی (ره) در عصر غیبت امام زمان (عج) از مردم می‌خواهم که پشتیبان ولایت فقیه باشند راه شهدای ما راه حق است، اول می‌خواهم که آن‌ها مرا بخشیده و شفاعت مرا در روز جزا کنند و از خدا می‌خواهم که ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم آن‌هایی که با بودنشان و زندگیشان به ما درس ایثار دادند با جهادشان درس مقاومت و با رفتنشان درس عشق به ما می‌آموختند.

کد خبر 557842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.