نتایج هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال + جدول

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم‌های سپاهان، مس سونگون، گیتی‌پسند، فردوس قم، فرش‌آرا و سن‌ایچ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال شنبه _سی‌ام بهمن‌ماه_ و چهارشنبه _چهارم اسفندماه_ با هفت بازی برگزار شد.

تیم فوتسال فردوس قم رودرروی حفاری خوزستان قرار گرفت که با نتیجه چهار بر سه این تیم را شکست داد و با ۲۵ امتیاز در رده دهم قرار گرفت. حفاری خوزستان هم با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت.

تیم فوتسال چیپس کامل مشهد به مصاف همشهری خود فرش‌آرا رفت که با نتیجه دو بر یک شکست خورد، چیپس با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم و فرش آرا با ۲۸ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

تیم فوتسال سپاهان میزبان مقاومت بود که با نتیجه دو بر یک این تیم را از پیش رو برداشت و با ۳۰ امتیاز در رده ششم جای گرفت، مقاومت هم با ۴۹ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

تیم فوتسال سن‌ایچ مقابل فولاد زرند به میدان رفت که با نتیجه دو بر یک پیروز میدان شد. سن‌ایچ با ۵۰ امتیاز در رده سوم و فولاد زرند با ۲۸ امتیاز در رده هفتم جای گرفت.

تیم فوتسال زندی بتن و کراپ رودرروی هم قرار گرفتند که دو تیم به تساوی سه بر سه رضایت دادند و زندی بتن با ۲۷ امتیاز در رده نهم و کراپ با ۵۰ امتیاز در رده چهارم جای گرفت.

تیم فوتسال شهروند ساری میزبان گیتی‌پسند بود که بازی با نتیجه سه بر یک به سود گیتی‌پسند تمام شد. شهروند ساری با ۱۱ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و گیتی پسند با ۵۸ امتیاز صدرنشینی را مسجل کرد.

تیم فوتسال مس سونگون به مصاف راگا رفت که با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست داد و با ۵۱ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و راگا هم با ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم جای گرفت.

جدول لیگ برتر فوتسال پس از پایان هفته بیست‌وسوم به شرح زیر است:

نتایج هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال + جدول

کد خبر 557791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.