ویژه برنامه استقبال از بهار در فولادشهر

شهردار فولادشهر گفت: مدیریت شهری فولادشهر در تلاش است تا بهار ۱۴۰۱ بهاری متفاوت و بانشاط برای شهروندان این شهر جدید باشد.

حسین ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز فعالیت شهرداری فولادشهر برای استقبال از بهار، اظهار کرد: مدیریت شهری فولادشهر در تلاش است تا بهار ۱۴۰۱ بهاری متفاوت و بانشاط برای شهروندان این شهر جدید باشد و در این راستا برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام اقدامات و فعالیت‌های متناسب با ایام نوروز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه صدای پای بهار با هنر مدیریت شهری باید در هر کوی و برزن شنیده شود، افزود: ایجاد حس تحول و تنوع با پایان یافتن سال و استقبال پرشور از بهار از دیرباز مورد توجه همگان بوده است و شهرداری فولادشهر اقداماتی همچون نظافت و شست‌وشوی معابر و پیاده‌روها، کاشت گل‌های فصلی، رنگ‌آمیزی جداول و مبلمان‌های شهری، جانمایی المان‌های نوروزی و اجرای برنامه فرهنگی ویژه شرایط کرونا را انجام داده است.

شهردار فولادشهر با بیان اینکه شهروندان شهرهای ایران شایستگی ارائه هر خدمتی را دارند، خاطرنشان کرد: مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر، اجرای دیوارنگاره، آماده‌سازی نمازخانه‌های سطح شهر، بازسازی و نصب المان‌های نوروزی، خط کشی معابر و نصب علائم، بهسازی سرویس‌های بهداشتی، آماده‌سازی پایانه مسافربری، شناسایی نقاط حادثه‌خیز و رفع خطر از دیگر برنامه‌های شهرداری فولادشهر در استقبال از بهار با هدف تغییر چهره شهر و افزایش نشاط شهروندان است.

ایزدی تصریح کرد: هر چه بیشتر به نیازهای شهروندان و ارائه خدمات مناسب توجه شود، شهر شرایط مطلوب‌تری برای زندگی و جذب گردشگر خواهد داشت؛ امیدواریم با اجرای هرچه دقیق‌تر مصوبات توسط کارکنان خدوم شهرداری، با آمادگی کامل به استقبال بهار طبیعت برویم.

وی گفت: در حوزه فرهنگی اجتماعی به دنبال تقویت هویت شهر و بهبود سبک زندگی هستیم تا فولادشهر در این حوزه به عنوان الگویی برای دیگر شهرهای ایران شناخته شود.

کد خبر 557781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.