مجمع عمومی شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان برگزار شد

رئیس شرکت شهرک‌های کاشان از برگزاری مجمع عمومی سالیانه شهرک امیرکبیر به منظور بررسی مشکلات موجود در این منطقه صنعتی خبر داد.

حسین اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز سه‌شنبه _سوم اسفندماه_ مجمع عمومی سالیانه شهرک امیرکبیر در حالی برگزار شد که اعضا به بیان مشکلات موجود در این منطقه صنعتی پرداختند.

به گفته وی، اعضا درخصوص مشکلات موجود ازجمله بودجه، پیشنهادات شارژ سال ۱۴۰۱، عملکرد سال ۱۴۰۰ و چندین مورد دیگر به تبادل‌نظر پرداختند.

رئیس شرکت شهرک‌های کاشان گفت: خرید آب برای شهرک صنعتی امیرکبیر، یکی از مشکلاتی بود که در این مجمع مطرح شد. یکی از گزینه‌های رفع این مشکل، خرید آب از طریق بخش خصوصی برای فاز یک و دو شهرک است. چنان‌چه تولیدکنندگان و صنعتگران موافقت خود را اعلام کنند، این کار از طریق هیئت مدیره پیگیری می‌شود.

اکبرزاده با بیان اینکه زمان بهره‌برداری بعضی از قسمت‌ها و معابر شهرک ازجمله آسفالت، دومین مشکل موجود در این شهرک است، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد خرید و تأمین آسفالت از طریق شرکت‌های صنعتی و هزینه اجرا از طریق شرکت خدماتی امیرکبیر علاوه بر هزینه شارژ محاسبه شود و این موضوع هم به رأی‌گیری گذاشته شد.

وی موضوع بعدی را در اولویت دانستن اجرای خط انتقال آب شهرک با توجه به اینکه حدود ۳۰ سال از اجرای خط انتقال گذشته است، دانست و گفت: در بعضی از نقاط شهرک فرسودگی تأسیسات وجود داشت که قرار شد حدود شش کیلومتر مسیر لوله‌گذاری مجدد شود.

رئیس شرکت شهرک‌های کاشان گفت: امسال در شهرک صنعتی امیرکبیر فاز یک حدود ۲۵۰ قرارداد، ۱۳۰ هکتار واگذاری و در فاز دو که حال واگذاری و توسعه است، حدود ۳۰۰ قرارداد و حدود ۵۹۰ هکتار زمین واگذاری از ابتدای امسال داشتیم.

کد خبر 557735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.