انجام عملیات آسفالت‌ریزی معابر منطقه یک کرج

مدیر منطقه یک شهرداری کرج با بیان این‌که طرح علمداران خدمت در این منطقه اجرا می‌شود، گفت: در راستای اجرای این طرح عملیات آسفالت‌ریزی معابر این منطقه انجام شده است.

محمد گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای ۵۰ تن آسفالت در کوچه‌های اسلام آباد خبر داد و اظهار کرد: پیرو طرح جهادی علمداران خدمت، ماه گذشته عملیات آسفالت‌ریزی به میزان ۲۰۰ تن در سطح منطقه اجرا شد و تعدادی از خیابان‌ها و کوچه‌ها نیز اکنون در حال آسفالت شدن است.

وی افزود: پس از جدول‌گذاری و روکش آسفالت خیابان شهید سرخانی، عملیات آسفالت‌ریزی به میزان ۵۰ تن‌ در کوچه‌های منشعب به این خیابان اجرا شده و به مرحله بهره‌برداری برای استفاده ساکنان منطقه رسیده است.

مدیر منطقه یک شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح یکسان‌سازی فضای سبز معابر، تصریح کرد: این طرح به منظور زیبایی بصری و متحدالشکل شدن عرصه‌های فضای سبز در سطح منطقه انجام شد و در این راستا تعدادی از درختان بیمار و ناهمگون واقع شده در مسیر پروژه‌های عمرانی، حذف شد.

وی با اشاره به اهمیت نگهداری و بازپروری عرصه‌های فضاهای سبز، تاکید کرد: تعداد ۶۰ اصله درخت شامل زبان گنجشک، توت کاکوزا، سدروس و اقاقیا در محل تقاطع غیرهمسطح جانبازان، بلوارهای بسیج، استقلال جنوبی و اقاقیا یکسان‌سازی شد.

گروسی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک طرح یکسان‌سازی و حذف درختان بیمار در پارک دانایی نیز رقم خواهد خورد که امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب و توسعه هرچه بیشتر فضاهای سبز، ریه‌های تنفسی شهر را افزایش دهیم.

کد خبر 557733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.