جمع‌آوری ۱۰۵۲ متکدی و دست‌فروش از سطح شهر اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ۱۱ ماه امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر ۷۲۴ اخطاریه صادر شده و ۳۶۶ خودروی فرسوده رها شده، جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت ۶۵۰ نفر دست‌فروش و ۴۰۲ نفر متکدی نیز ساماندهی شده‌اند.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در ۱۱ ماه سال جاری، اظهار کرد: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر ۲۷ هزار و ۱۶۷ تذکر داده و ۸۵۱۵ اخطاریه صادر شده است و رفع تخلف ۲۵ هزار و ۱۳۶ متصدی صنف انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد ۶۲۲۵ اخطاریه صادر و ۲۶۰۸ مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ۱۱ ماه امسال در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر ۷۲۴ اخطاریه صادر شده و ۳۶۶ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت ۶۵۰ نفر دست‌فروش و ۴۰۲ نفر متکدی ساماندهی شده‌اند.

وی افزود: در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۰ در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از مواردی مانند افزایش طبقات ۱۴۱۳ ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز ۳۷۶۹ ساختمان، تبدیل وضعیت ۱۳۷۰ ساختمان و فعالیت ۱۴ هزار و ۷۹۵ کارگاه ساختمانی متخلف جلوگیری شده است.

ابوطالبی با اشاره به اقدامات این حوزه در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی سطح شهر (پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های سد معبر کننده با مصالح و نخاله) اظهار کرد: در این راستا ۱۴ هزار و ۸۲۵ مورد اخطاریه صادر و ۱۸۱۳ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شده است.

وی ادامه داد: در این مدت در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۴۳۷ رأی اجرا شد و ۷۲۵ رأی نیز بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه‌آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ۱۱ ماه سال جاری در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها ۱۹۵۹ رأی اجرا شده است.

کد خبر 557604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.