ویوو در سال جاری گوشی‌های تاشو خود را عرضه می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت ویوو قصد دارد دو گوشی تاشو در سال جاری وارد بازار کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت‌های مختلف طی چند سال گذشته در زمینه تولید گوشی‌های تاشو پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند؛ هم‌اکنون سامسونگ در صدر این بازار قرار دارند. این شرکت در سال جاری میلادی نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد چهار و گلکسی زد فلیپ چهار را رونمایی خواهد کرد.

شرکت‌های مختلف از جمله ویوو در تلاش هستند برای رقابت بیشتر، این مدل‌ها را با قیمتی ارزان‌تر در اختیار کاربران قرار دهد. شرکت ویوو قصد دارد در سال جاری دو گوشی تاشو معرفی کند. همچنین انتظار می‌رود که شرکت شیائومی جانشین گوشی تاشو سال ۲۰۲۰ خود را رونمایی کند. علاوه بر این، شرکت اوپو دیگر برند چینی خواهد بود که گوشی تاشو بعدی خود را عرضه می‌کند.

جزئیات مربوط به زمان انتشار گوشی‌های تاشو شرکت‌های مختلف در دسترس قرار نگرفته است. به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی گوشی تاشو جدید خود را در نیمه اول سال ۲۰۲۲ رونمایی نخواهد کرد. با توجه به شایعات منتشر شده، شرکت گوگل نیز در حال تولید یک گوشی تاشو جدید است که در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. تا زمانی که خود شرکت‌ها زمان رسمی رونمایی محصولات خود را تأیید نکنند، نمی‌توان مطمئن شد که تاریخ‌های اعلام شده صحت دارد.

کد خبر 557483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.