رندرهای سه بعدی ساعت هوشمند Meta Band منتشر شد

رندرهای سه بعدی ساعت هوشمند Meta Band براساس گواهی حق اختراع این محصول در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، متا ماه گذشته پتنت جدیدی ثبت کرد که ساعت هوشمند مجهزبه نمایشگر جداشدنی را نشان می‌داد؛ به‌تازگی نیز رندرهای سه بعدی آن به نمایش گذاشته شده است. رندرهای طراحی شده در وب‌سایت Yanko Design منتشر شده است و نشان می‌دهد که این ساعت به جای بندهای معمولی از بندهای شبیه به سیم بهره می‌برد.

با توجه به رندرهای منتشر شده، ساعت هوشمند Meta Band از صفحه‌نمایش بزرگی بهره می‌برد؛ دوربین سلفی آن نیز درون بریدگی قطره‌ای بالای آن تعبیه و برای برقراری تماس ویدئویی در نظر گرفته شده است. ازآنجاکه قرار دادن دوربین با کیفیت در جایگاهی کوچک به اندازه بریدگی جلو صفحه‌نمایش Meta Band کار دشواری است، به نظر می‌رسد شرکت متا دوربین با کیفیت‌تری را در بخش پشتی محصول تعبیه کرده باشد؛ رندرها نیز چنین دوربینی را نشان می‌دهند.

به احتمال بسیار زیاد متا در ادغام فیس‌بوک و اینستاگرام پیشرفت زیادی خواهد کرد و به کاربران اجازه خواهد داد که عکس‌های گرفته شده با ساعت هوشمند Meta Band را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این محصول راهکاری عالی برای استفاده از دوربین ساعت به جای دوربین گوشی هوشمند را ارائه می‌دهد.

کد خبر 557471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.