۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
طراحی پلی‌استیشن VR2 فاش شد

شرکت سونی سرانجام هدست واقعیت مجازی جدید خود به نام PlayStation VR2 را رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رنگ سفید و مشکی به کار رفته در پلی‌استیشن VR2 مشابه پلی‌استیشن پنج است، شرکت سازنده اعلام کرده است که این دو محصول همزمان با یکدیگر طراحی شده‌اند. طراحی پلی‌استیشن VR2 در بیشتر قسمت‌ها به PS VR اصلی شباهت دارد، اما در بعضی از قسمت‌ها نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است. اضافه شدن صفحه تنظیم لنز و کاهش جزئی وزن از جمله تغییرات مثبت نسل جدید در نظر گرفته شده است.

پلی‌استیشن VR2 به دوربین داخلی مجهز شده است که حالت گیمر را دنبال می‌کند و دیگر نیازی به دوربین خارجی ندارد. این هدست از بازخورد لمسی، ردیابی چشم، 4K HDR، نرخ فریم ۹۰ و ۱۲۰ هرتز، رندر foveated و میدان دید ۱۱۰ درجه پشتیبانی می‌کند و با کابل USB-C به PS5 متصل می‌شود. پردازش foveated پیکسل‌های اطراف را به منظور افزایش رزولوشن در مرکز تصویر، کاهش می‌دهد.

یک بازی برای پلی‌استیشن VR2 ساخته شده است که Horizon Call of the Mountain نام دارد و به صورت اختصاصی برای این محصول تولید شده است تا کاربران بتوانند تجربه عمیق‌تری در دنیای Horizon داشته باشند. هنوز اطلاعاتی درباره هدست آینده سونی مانند قیمت یا تاریخ عرضه آن در دسترس قرار نگرفته است، به نظر می‌رسد که شرکت سازنده به زودی اطلاعات بیشتری از محصول آینده خود منتشر خواهد کرد.

کد خبر 557468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.