دوره‌های آموزشی مهارت‌محور در دستور کار است

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: دوره‌های آموزشی مهارت‌محور در سطح استان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرشید خیری امروز _چهارشنبه چهارم اسفندماه_ در نشست با سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ظرفیت‌های این دانشگاه برای ارتقا و توسعه خوشه‌های صنایع‌دستی و محصولات فرهنگی استان قابل توجه است.

وی افزود: واقعیت مجازی، وبلاگ‌نویسی، وب‌سایت، ترجمه متون، ارتباط‌گیری با کشورهای دیگر، معرفی استان به زبان‌های دیگر، تهیه کلیپ‌ها و مستندات، واقعیت افزوده و تولید محتوا در فضای مجازی برای معرفی قابلیت‌های چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های مختلف از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان به‌شمار می‌رود.

خیری ادامه داد: در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌محور را در دستور کار قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: انجام فعالیت پژوهشی برای آسیب‌شناسی مشکلات در جذب سرمایه‌گذار حوزه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اولویت دارد.

وی فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری، استفاده از پتانسیل‌های موجود و معرفی آن، شناسایی زیرساخت‌ها و پتانسیل‌های موجود و شناسایی بازارهای هدف را ضروری دانست و یادآور شد: در این راستا اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نیازها و دغدغه‌های خود را اعلام کند تا دانشگاه آزاد اسلامی برای برطرف کردن آن از طریق انجام طرح‌های پژوهشی کاربردی اقدام کند.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: این استان در گردشگری طبیعی، کشاورزی و دامپروری، سلامت، گیاهان دارویی و ورزشی قابلیت‌های ویژه و خاصی برای جذب سرمایه‌گذاران، مسافران و گردشگران دارد.

وی گفت: معرفی توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری می‌تواند در تحقق اهداف توسعه‌ای این برنامه‌ها تأثیرگذار باشد.

خیری تاکید کرد: برگزاری استارت‌اپ‌ها و ایده‌شوها در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری می‌تواند به ارتقای این بخش‌ها کمک کند.

کد خبر 557465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.