اقدام برای تهیه بسته‌های اقتصادی درآمدزا

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: تهیه بسته‌های اقتصادی درآمدزا ویژه کانون‌های گردشگری این استان در دستور کار این اداره است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا جیلان امروز _چهارشنبه چهارم اسفندماه_ در نشستی با معاون پژوهشی و تعدادی از استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: استفاده از توان و فعالیت علمی، فنی و تخصصی این دانشگاه می‌تواند در تسریع روند توسعه‌ای بخش‌های مختلف میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تأثیرگذار باشد.

وی افزود: بهره‌مندی از اسناد صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و گردشگری استان چهارمحال‌وبختیاری می‌تواند در افزایش جذب سرمایه‌گذاران برای بهبود وضعیت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان نقش‌آفرینی کند، اما بازنگری و تکمیل طرح‌های توسعه‌ای موجود، ضروری و نیازمند توجه جدی است.

جیلان خاطرنشان کرد: برای تسریع در ارتقای کمی و کیفی وضعیت سرمایه‌گذاری بخش‌های میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان چهارمحال‌وبختیاری، از توان بنیادهای ملی و سرمایه‌گذاران بزرگ بخش خصوصی استفاده می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: تهیه بسته‌های اقتصادی درآمدزا ویژه کانون‌های گردشگری این استان در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال‌وبختیاری قرار دارد.

کد خبر 557458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.