ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر سپاهان

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در شهرآورد نصف‌جهان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه نقش‌جهان به‌مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از حساس‌ترین دربی‌های فوتبال اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد و ذوب‌آهن برای رهایی از قعر جدول به‌دنبال کسب امتیاز از سپاهان است. ذوبی‌ها هم‌اکنون با هجده امتیاز از هجده هفته در رده دوازدهم جدول قرار دارند و یک برد روحیه‌بخش سر و سامان خوبی به روان آنان خواهد داد.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی سبزپوشان را در این دیدار بررسی کنیم:

فرعباسی؛ نقطه امن ذوب‌آهن برابر همشهری

گزینه نخست مهدی تارتار برای پست دروازه در ۹۰ درصد دیدارهای این فصل حبیب فرعباسی بوده است. او در دیدار رفت دربی نیز گلر ذوبی‌ها بود و ضربه پنالتی سجاد شهباززاده را مهار کرد و تأثیر زیادی در پیروزی گاندوها داشت. تجربه دوم دربی برای فرعباسی می‌تواند باز هم خوش‌یمن باشد.

سه دفاع مقابل خط آتشین سپاهان

محمد قریشی، آرمان قاسمی و امیرحسین صدقی، سه نفر از مهره‌های ثابت قلب دفاعی ذوب‌آهن بوده‌اند که باز هم باید در یک تجربه سخت برابر مغانلو و شهباززاده بایستند و آنان را کنترل کنند.

شلوغ‌ترین منطقه گاندوها با وظیفه سنگین

مهدی تارتار با قرار دادن پنج بازیکن در خط میانی همیشه به‌دنبال بستن محفظه‌ها از این منطقه است تا علاوه‌بر کمک به خط دفاعی، در حملات نیز با نفرات بیشتری به سمت دروازه حریفان برود. مسعود ابراهیم‌زاده، پوریا پورعلی، سجاد جعفری و محمد خدابنده‌لو بازیکنانی هستند که پیش‌بینی می‌شود تارتار برای خط میانی تیمش برگزیند.

مهاجمان تارتار پسندیده می‌شوند؟

سعید باقرپسند، سجاد عاشوری و عارف رستمی در دیدار برابر پیکان عملکرد خوبی در خط حمله داشتند اما بدشانس بودند. تمام نگاه‌ها در شهرآورد به این سه نفر خواهد بود تا دروازه رشید مظاهری را باز کنند.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن مقابل سپاهان

حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، آرمان قاسمی، سیدمحمد قریشی، مسعود ابراهیم‌زاده، پوریا پورعلی، سجاد جعفری، محمد خدابنده‌لو، عارف رستمی، سعید باقرپسند و سجاد عاشوری

کد خبر 557431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.