آغاز فعالیت ستاد استقبال از بهار خوانسار

شهردار خوانسار گفت: فعالیت ستاد استقبال از بهار شهرداری با هدف آماده‌سازی و استقبال از میهمانان نوروزی با حضور تمام واحدهای شهرداری آغاز شده است.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اولویت ستاد استقبال از بهار شهرداری خوانسار، ارتقای سیما و منظر شهری، زیبایی شهر و افزایش نشاط و شادابی میان شهروندان در آستانه سال نو است.

وی افزود: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، همانند سال‌های گذشته علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر اقداماتی در راستای خدمات‌رسانی بهینه و ارتقای سطح رضایت‌مندی به شهروندان در دستور کار قرار می‌گیرد.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: علی‌رغم شیوع ویروس کرونا، فعالیت ستاد استقبال از بهار شهرداری با هدف آماده‌سازی و استقبال از میهمانان نوروزی با حضور تمام واحدهای شهرداری آغاز شده است.

احمدی، نگاه ویژه به عرصه‌های ورودی شهر، برگزاری پویش درخت‌کاری، تعطیلی فعالیت‌های عمرانی مانند حفاری در سطح شهر، اجرای آسفالت معابر، گُل‌کاری میادین و بلوارها، ساخت المان‌های شهری، لایروبی رودخانه اصلی شهر و رنگ‌آمیزی جداول را جزئی از برنامه‌های ستاد استقبال از بهار شهرداری خوانسار عنوان کرد.

کد خبر 557387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.