عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اسفندماه

در این بسته خبری از بازپس‌گیری پیاده‌روهای بجنورد تا تحویل قیر رایگان به شهرداری اردبیل و کنترل الکترونیکی نقشه‌های معماری قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بازپس‌گیری پیاده‌روهای بجنورد از خودروها

شهرداری بجنورد در قالب طرح پارکلِت قرار است سهم عابران پیاده را از خودروها گرفته و عرصه را برای پیاده‌محوری وسعت دهد.

کنترل الکترونیکی نقشه‌های معماری قزوین

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: با توجه به پیگیری‌های مدیریت نظارت بر ساخت‌وسازهای این معاونت، روند سیستمی و الکترونیکی شدن دریافت و کنترل نقشه‌های ساختمانی به مرحله اجرا رسید.

اجرای طرح استقبال از بهار در ورامین

علیرضا مؤمنی، شهردار ورامین در این طرح واحدهای مختلف شهرداری از جمله زیباسازی، تأسیسات، امور شهری، خدمات شهری، فضای سبز، آتش نشانی و خدمات ایمنی و حمل و نقل تا پایان اسفندماه نسبت به رفع مشکلات شهری اقدام کرده و منظر عمومی شهر را برای استقبال از بهار آماده می‌کنند.

رفع ۴۷ مورد آبگرفتگی در سبزوار

فریدون نقابی، دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: بر اثر بارش شدید باران شب گذشته ۴۷ مورد آب‌گرفتگی و فرو نشست جزئی در معابر و منازل این شهر گزارش شد که با تلاش آتش نشانان برطرف شد.

تحویل حواله قیر رایگان به شهرداری اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: تا پایان سال حواله قیر رایگان به ارزش یک هزار و ۲۰۰ تن به شهرداری اردبیل تحویل داده می‌شود.

نصب ردیاب بر خودروهای سنگین شهرداری خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: نصب دستگاه ردیاب ( GPS) بر خودروهای سنگین در راستای کاهش هزینه‌ها و مدیریت و کنترل ناوگان سنگین شهرداری آغاز شده است.

ساماندهی بازارچه ماهی و میگو خارگ

شعیب بحرینی، شهردار خارگ گفت: به منظور ساماندهی بازارچه ماهی و میگو در جزیره خارگ اقدامات لازم انجام می‌شود.

اجرای بیش از هزار تن آسفالت در سطح معابر بویین میاندشت

احمد عبداللهی، شهردار بویین میاندشت گفت: امسال هزار و ۲۰۰ تن آسفالت در سطح خیابان‌های شهر در بخش لکه‌گیری و ترمیم ترانشه، با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال استفاده شده است.

آماده‌باش خدمات شهری شهرداری سبزوار

در پی تغییرات جوی پیش رو و هشدار سازمان هواشناسی استان نیروهای عملیاتی خدمات شهری و ستاد بحران شهرداری در آماده‌باش هستند.

کد خبر 557377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.