افتتاح سالن چند منظوره منطقه سراب‌مشکین دشت در هفته دولت

شهردار مشکین دشت از افتتاح سالن چند منظوره منطقه سراب مشکین دشت در هفته دولت خبر داد و گفت: عملیات احداث این مجموعه به سرعت در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین بغدادی عصر در آئین تقدیر از مدال‌آوران ورزشی مشکین دشت که در مجتمع فرهنگی ورزشی دشت بهشت برگزار شد، با بیان اینکه این مراسم به دلیل شیوع کرونا به تأخیر افتاد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت تقدیر و خدا قوت گفتن به قهرمانان ورزشی، این مراسم را با محدودیت برگزار کردیم تا به نخبگان مشکین دشت خسته نباشید بگوییم.

وی در ادامه با بیان اینکه شاخص بزرگی قهرمانان ورزشی، تعداد مدال نیست، عنوان کرد: اخلاق ورزشی است که ورزشکاران را مطرح می‌کنند.

شهردار مشکین دشت خاطرنشان کرد: اخلاص چهره شهید ابراهیم هادی را مطرح کرد، این شهید بزرگوار در هشت سال دفاع مقدس افتخار آفرینی‌های بسیاری داشت.

بغدادی با بیان اینکه راه ایثار در کشور ما باز است، تاکید کرد: لازم است که از زحمات قهرمانان ورزشی تقدیر کنیم؛ این جلسه بهانه‌ای برای تقدیر بود.

وی با بیان اینکه امید داریم بتوانیم حداقل‌های ورزشی را برای فعالیت ورزشکاران فراهم کنیم، افزود: مدیریت شهری از ابتدای این دوره شورای شهر اقداماتی را در راستای توسعه زیرساخت‌ها از جمله احداث سالن شهدای اقتدار، زمین فوتبال گل نرگس، زمین چمن شهید مطهری و … را انجام داده است.

شهردار مشکین دشت گفت: سالن چند منظوره منطقه سراب نیز در حال آماده سازی است و امید داریم بتوانیم در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

بغدادی افزود: گسترش ورزش بسیار مهم است زیرا جوانان توانمند تربیت می‌شوند.

کد خبر 557369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.