کاشت هر درخت به نام یک شهید به طول یک خیابان در مهدیشهر

رئیس کمیسیون خدمات شهری و فضای سبز شورای اسلامی شهر مهدیشهر از اجرای طرح کاشت درخت به طول یک خیابان با نام و یاد شهدای این شهر خبر داد.

سید مرتضی متولیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای طرح کاشت درخت به طول یک خیابان با نام و یاد شهدای مهدیشهر، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت نام و یاد شهدای گران‌قدر، در این طرح ۲۳۰ درخت در طول خیابان صاحب‌الزمان (عج) با دعوت از خانواده معظم شهدای شهر کاشته خواهد شد.

وی افزود: از مجموعه شهرداری مهدیشهر انتظار می‌رود که با توجه به قرار گرفتن نام مبارک امام زمان (عج) روی شهر این شهر، آذین‌بندی، شادی و نشاط خاصی برای ایام نیمه شعبان در نظر بگیرند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و فضای سبز شورای اسلامی شهر مهدیشهر با بیان اینکه طراحی المان برای هر میدان و خیابانی باید با توجه به نام آن میدان و معبر باشد، اضافه کرد: با توجه به مناسبت‌های فرخنده فراوانی که در ماه جاری قرار دارد، در هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده بین این کمیسیون با مجموعه خدمات شهری شهرداری مهدیشهر، مقرر شده است تا تنوع فراوانی نسبت به سال‌های گذشته در ایام شعبانیه و نوروز بر سیما و منظر شهری ایجاد شود و نشاط شهروندی در ایامی که ویروس امیکرون بر زندگی شهروندان سایه انداخته است، تقویت شود.

کد خبر 557352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.