صرافی FTX در فضای بازی‌ها شروع به فعالیت کرد

غول تجارت ارزهای دیجیتال FTX در حال ورود به صنعت بازی است. این صرافی در حال راه‌اندازی یک واحد بازی است تا شرکت‌های بازی بیشتری را به حوزه‌های کریپتو و NFT جذب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پلتفرم کریپتو (FTX Gaming) صرافی را قادر می‌سازد تا توکن‌هایی را ایجاد سازند و از NFTها پشتیبانی کنند. FTX Gaming شروع به استخدام یک تیم از راه دور متشکل از کارشناسان نرم‌افزاری کرد که در کدنویسی با استفاده از موتور بازی (Unity) مهارت دارند.

یکی از نمایندگان FTX به بلومبرگ گفته است که این شرکت در حال تحقق این پروژه بازی است؛ زیرا آن‌ها صنعت بازی را به عنوان زمینه‌ای با پتانسیل بالا برای ارزهای دیجیتال و NFT می‌دانند. اف‌تی‌اکس ۱۰۰ میلیون دلار به همراه دو شریک دیگر برای تشویق بلاک چین سولانا برای ورود به فضای بازی‌های ویدئویی هزینه خواهد کرد. ادغام شرکت‌های رمز ارزی در فضای بازی با واکنش شدید بازیکنان و توسعه دهندگان بازی‌ها مواجه شده است.

دریافت واکنش منفی از سوی گیمرها

کسب‌وکارهای ارزهای دیجیتال که با مدل‌های بازی با قابلیت کسب درآمد وارد فضای بازی شده‌اند، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. با این حال، به گفته سخنگوی FTX، بیش از دو میلیارد گیمر در سراسر جهان وجود دارند که قبلاً بازی‌هایی را انجام داده‌اند که شامل کلکسیون‌های دیجیتال است. حامیان ایجاد فضاهای رمزارزی و بازی‌ها بر این باورند که رمزارزها و NFT به بازیکنان مالکیت بیشتری بر کلکسیون‌هایی که در حین بازی به دست می‌آورند، می‌دهند.

کد خبر 557347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.