یک نهنگ اتریوم ۴۷ میلیارد شیبا خریداری کرد

بنا بر گزارش پلتفرم بلاک چین وال استتس (WhaleStats) ، یک نهنگ ناشناس اتریوم که درحال‌حاضر بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار توکن شیبا اینو هولد می‌کند ۴۷ میلیارد دیگر از این توکن را خریداری کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس جزئیات این تراکنش، این نهنگ پنج ساعت پیش از انتشار این خبر، یک خرید بزرگ انجام داد و درحال‌حاضر ۱۱۶ میلیون دلار SHIB را هولد می‌کند. علاوه بر شیبا اینو، کیف پول این نهنگ رمزارزهای مختلفی را در رابطه با آدیداس، توئیتر و یوتیوب نگه‌داری می‌کند که ارزش آن‌ها ۶۰۰ میلیون دلار است.

یک نهنگ اتریوم ۴۷ میلیارد شیبا خریداری کرد

۱۵ درصد از سبد سرمایه‌گذاری این نهنگ شامل سایر توکن‌ها است که پوزیشن‌های معاملاتی در اتریوم ، Matic، SAND و غیره را دربرمی‌گیرند و ارزش آن‌ها در حدود ۱۸۶ میلیون دلار است. بزرگ‌ترین پوزیشن این نهنگ، مجموعه متاورس آدیداس است که درحال‌حاضر تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار ارزش دارد. عملکرد و کارایی این کیف پول هم‌اینک مثبت است و ارزش آن در عرض تنها چند روز، از ۶۱۰ میلیون دلار به ۱.۱ میلیارد دلار افزایش یافته است.

به‌رغم اینکه بازار ارزهای دیجیتال به طور تدریجی در حال سقوط است، اما آلت‌کوین‌های کوچک‌تر از قبیل شیبا اینو کم و بیش روند مناسبی را از خود نشان می‌دهند بدون اینکه افت سرمایه قابل توجهی را تجربه کنند.

کد خبر 557335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.