افزایش ۱۲۶ درصدی فروش در پروژه متاورس وب لند

در طول ۱۲ ماه گذشته، ارزش دارایی‌های متاورس شاهد افزایش ملموسی بوده است؛ زیرا پروژه‌های دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین مانند Decentraland، The Sandbox، Axie Infinity و Illuvium با تقاضای قابل توجهی روبه‌رو شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این هفته، پروژه وب لند (Webbland)، که خود را متاورس پیکسلی تعامل‌پذیر می‌نامد، ۳.۶ میلیون دلار فروش داشته و ۱۲۶.۲۴ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل نشان داده است. به این ترتیب، وب لند از نظر فروش هفت روزه خود در جایگاهی بالاتر از (Farmers World) قرار گرفته و اکنون جایگاه سی‌وسوم را به خود اختصاص داده است.

این پروژه شبیه به سندباکس و دیسنترالند بوده و به بازیکنان اجازه می‌دهد زمین داشته باشند، به NFT مجهز شوند، ماموریت‌هایی را کامل و در این فضا کاوش کنند. وب لند یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین و چند نفری است و بازیکنان آواتارهایی دارند که می‌توانند زمین‌هایی را در دنیای مجازی خریداری کنند.

معیارها نشان می‌دهد که درحال‌حاضر، ۱۰۶۷ کیف پول فعال در وب لند وجود دارد. قیمت کف پروژه در اپن سی معادل ۱/‏۷ اتر یا ۴۴۶۴ دلار است. به نظر می‌رسد روند فروش املاک مجازی با قیمت‌های گزاف در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت؛ ضمن اینکه تعداد بی‌شماری از املاک متاورس حتی از املاک و مستغلات فیزیکی نیز ارزشمندتر شده‌اند.

کد خبر 557295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.