سومین میلیاردر مکزیک همچنان بیت کوین می‌خرد

سومین میلیاردر مکزیک، ریکاردو سالیناس پلیگو (Ricardo Salinas Pliego)، بار دیگر توصیه‌هایی درباره سرمایه‌گذاری در بیت کوین ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سالیناس» مؤسس و رئیس گروه سالیناس، گروهی از شرکت‌هایی است که علاقه‌مند به ارتباطات، رسانه، خدمات مالی و فروشگاه‌های خرده‌فروشی هستند. طبق فهرست میلیاردرهای فوربس، دارایی خالص او درحال‌حاضر بیش از ۱۳ میلیارد دلار است. این میلیاردر در توئیتی از دنبال‌کنندگان خود خواست تا بیت کوین بخرند و به خرید ادامه دهند تا زمانی که قیمت بیت کوین هنوز پایین است.

توئیت او چنین است: شما باید بیت کوین بخرید. وقتی قیمت پایین است به خرید ادامه دهید، سپس فقط بیت کوین خود را نگه دارید؛ فروش را فراموش کنید. به من اعتماد کنید مطمئناً بعداً از من تشکر خواهید کرد. این اولین بار نیست که سالیناس خرید بیت کوین را به شدت توصیه می‌کند.

وی در سال گذشته توضیح داد: بیت کوین یک دارایی است که ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای دارد. تمام مزایایی که بیت کوین دارد، باعث می‌شود به طلای دنیای مدرن تبدیل شود.

سالیناس اغلب به ارزهای فیات حمله می‌کند و آن‌ها را تقلب می‌خواند.

او اظهار کرد: دولت‌ها بیت کوین را دوست ندارند. این باعث می‌شود که مردم بتوانند از دام ارزهای فیات خارج شوند، چراکه پول فیات همان کلاه‌برداری است. او در ماه نوامبر به مقیاس خلق پول جعلی در ایالات متحده اشاره کرد و اظهار داشت: ایالات متحده روزبه‌روز بیشتر شبیه هر کشور غیرمسئول جهان سوم دیگری می‌شود.

کد خبر 557294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.