نسخه الکترونیکی کتاب «جهاد تبیین» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «جهاد تبیین» در اندیشه‌ آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از سوی انتشارات انقلاب اسلامی راهی بازار کتاب‌فروشی‌ها شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «جهاد تبیین» موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید قرار گرفته است و ابعاد مختلف آن توصیف شده است. ایشان «جهاد تبیین» را یک فریضه قطعی و فوری می‌دانند و در این عرصه، هر کسی که می‌تواند باید اقدام کند و سکوت در برابر تحریفات جایز نیست.

بر این اساس اواخر دی‌ماه سال جاری، کتاب «جهاد تبیین» از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد. در فصل اول این کتاب به کلیات بحث ازجمله تعریف جهاد و جهاد تبیین و همچنین فواید و آثار تبیین پرداخته شده است. در فصل دوم، بحث الزامات جهاد تبیین مطرح است که به سیاست‌ها و بایدها و نبایدهای این فریضه اختصاص دارد. فصل سوم کتاب مربوط به برخی از روش‌هایی است که در بیانات رهبر انقلاب، به آن اشاره شده است. در بیانات ایشان، موضوعاتی مورد مطالبه قرار گرفته است که مجاهدان این عرصه لازم است تبیین این موضوعات را در اولویت قرار دهند که در فصل چهارم کتاب به بیش از ۳۰ مورد از آن‌ها پرداخته شده است. فصل پنجم این اثر نیز به وظایف اقشار و نهادهای مختلف در این زمینه اختصاص یافته است.

کتاب «جهاد تبیین» در اندیشه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پنج فصل و ۳۸۴ صفحه و نسخه الکترونیکی آن نیز توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

کد خبر 557291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.