بیت کوین یک بازی مکنده کامل است

نسیم نیکلاس طالب (Nassim Nicholas Taleb)، نویسنده (Black Swan) بار دیگر در توئیتر به بیت کوین حمله کرد و مدعی است که رمزارز شماره یک نمی تواند در برابر هیچ چیزی محافظت کند. او آن را به عنوان یک بازی مکنده کامل در دوره‌های با نرخ بهره پایین توصیف کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «نیکلاس طالب» که زمانی رمزارز اصلی را تحسین می‌کرد، فوریه گذشته یک تجدیدنظر کامل انجام داد و رمزارز پیشرو را شکست‌خورده اعلام کرد. در ۱۲ فوریه این ریاضیدان برجسته فاش کرد که فروش بیت کوین‌های خود را آغاز کرده است و از نوسانات رمزارز پرچمدار انتقاد کرد.

نیکلاس طالب پس از اینکه جامعه رمزارزها را با نظرات تند خود به هم ریخته، موضع خود را در مورد بیت کوین تغییر نداده است. وی مقاله‌ای به نام (بیت‌کوین، ارزها و حباب‌ها) منتشر کرد که در آن نظر نزولی خود را برای بزرگ‌ترین رمزارز ارائه کرد و در توئیتی نوشت که بزرگ‌ترین ارز رمزنگاری شده جهان آهنربایی برای نادان‌ها است؛ همچنین بیت کوین محصولی منسوخ با نرخ بهره پایین است و پیش‌بینی کرد که به دلیل تورم بالا سقوط خواهد کرد. ماه گذشته طالب بیت کوین را یک بیماری مسری توصیف کرده است.

این آمارشناس مشهور نسبت به بیت کوین خیلی هم بدبین نیست؛ زیرا معتقد است ممنوع کردن آن غیرمنطقی است.

کد خبر 557289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.